۰۸ مرداد ۱۳۹۸

تفاوت تماشای فیلم در تلویزیون OLED ال‌جی در مقابل تلویزیون غیر OLED

اگر به تازگی تلویزیون OLED ال‌جی خریده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم هر چه فیلم و سریال در گذشته تماشا کرده‌اید را در فهرست فیلم‌هایی بیاورید که می‌خواهید در آینده تماشا کنید. خودتان متوجه اختلاف مشهود کیفیت خواهید شد!

چند سالی است که مخاطبان سریال‌ها و فیلم‌های اکشن و هیجانی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ سریال‌هایی که پر از صحنه‌های تاریک و مرموز هستند و مخاطبان را لحظه به لحظه بیشتر برای تماشای صحنه‌های بعدی تشنه می‌کنند.

اگر عاشق تماشای فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هیجان‌انگیز، جنایی و مرموز باشید که این روزها با پیشرفت فناوری کیفیت صدا و تصویر خیلی خوبی دارند با مشاهده صحنه‌های تاریک به رنگ خاکستری و روشن‌تر از سیاهی مطلق نه تنها از آن هیجانی که انتظارش را داشتید خبری نخواهد بود بلکه در طولانی‌مدت دیگر اشتیاق شما به تماشای این ژانر پرطرفدار کم می‌شود.

تلویزیون‌های جدید ال‌جی با پشتیبانی از همه فرمت‌های به روز پخش صدا و تصویر در کنار پنل OLED باعث شده تا برای چند سال متوالی عنوان با کیفیت‌ترین تلویزیون موجود را کسب کند؛ کیفیتی که به معنای واقعی کلمه شما را در دنیای سریال‌هایی مثل بازی تاج و تخت یا تسخیر خانه هیل غرق خواهد کرد.

35dcf957-6f43-4902-a915-a73cd877c2a8

در تلویزیون OLED ال‌جی از آنجایی که تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که منتقدان فناوری هرگز در جایی دیگر شاهدش نبوده‌اند. امکان خاموش کردن پیکسل‌های انفرادی رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه می‌کند و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند. تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان اولین فناوری نمایشگر، که از قابلیت خودتابش پیکسل‌ها برای خاموش و روشن کردن تک به تک برخوردار است، اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود به شمار می‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید