۱۵ مرداد ۱۳۹۸

حوصله‌تان سر رفته؟ با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی حرف بزنید!

دیگر نیازی به تایپ کردن و جست‌وجوی پاسخ درخواست‌هایتان در تلویزیون‌ نیست. فقط کافیست هر چه می‌خواهید تماشا کنید را به زبان بیاورید.

تلویزیون‌های هوش مصنوعی OLED ال‌جی خودشان تمام کارها را بر عهده می‌گیرند و امکانات پیشرفته‌ای را پیش روی شما می‌گذارند. هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند در محتوای درجه یک تلویزیون از طریق پلت‌فرم هوشمند webOS جست‌وجو کرده و هر چه می‌خواهید را انتخاب کنید.
برای استفاده از امکانات هوش مصنوعی در تلویزیون‌های ال‌جی تنها لازم است کنترل جادویی هوشمند ال‌جی را متصل کنید. اگر حس می‌کنید دلتان می‌خواهد حرف بزنید، از همان لحظه‌ای که پا به خانه می‌گذارید شروع به حرف زدن کنید تا سرگرمی آغاز شود. فقط با صدای خودتان همه کارها را به سزانجام برسانید و برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های دلخواهتان را جست‌وجو کنید.
32478968-e6f7-4ea0-a8e2-c01a63537757

مدل‌های جدید از تلویزیون‌های هوش مصنوعی ThinQ AI ال‌جی با دومین نسل از پردازنده هوشمند α (Alpha) 9 Gen 2 (آلفا ۹ نسل دو) و الگوریتم یادگیری عمیق deep learning نیرو می‌گیرند و سطح بالاتری از تجربه کیفیت بالای صدا و تصویر هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورند.

مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی با بهره‌گیری از پلت‌فرم هوشمند و باز ال‌جی امکان دسترسی به گستره وسیعی از خدمات هوش مصنوعی پرطرفدار در پلت‌فرم‌های دیگر را خواهند داشت که شامل تعبیه شدن آمازون الکسا علاوه بر دستیار گوگل می‌شود.

66ff0e0b-c131-402a-8115-0031165b75b9

کاربران می‌توانند از راحتی استفاده از قابلیت تشخیص صدا و داشبورد خانگی لمسی و هوشمندی لذت ببرند که با کمک آن می‌توانند بسیاری از لوازم خانگی هوشمند را مستقیما از طریق تلویزیون کنترل کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید