۲۴ مرداد ۱۳۹۸

خداحافظی با برآمدگی دوربین در ال‌ جی G8 ThinQ

از آنجا که دوربین در تلفن‌های هوشمند به یک قابلیت اصلی مبدل شده است، شرکت‌های سازنده از هزینه کردن برای ارائه بهترین سخت‌افزار ممکن کوتاهی نمی‌کنند. همین امر باعث ایجاد برآمدگی و ناهمواری زشت در بزرگترین و بهترین دوربین‌های امروزی شده است.

برآمدگی در دوربین به مرور زمان جزیی ناگزیر در طراحی تلفن‌های هوشمند مدرن شد. طراحی زشت دوربین علاوه بر ظاهر زشت و ناخوشایند برجستگی، منجر به خط و خش افتادن آسان شیشه دوربین می‌شد و ظاهر ناموزونی و آزاردهنده‌ای به تلفن هوشمند در هنگامگذاشتن روی میز می‌داد.

G8-Design-Story-04

قابلیت‌های پیشرفته دوربین در ال‌جی G8 ThinQ مانند حسگر دوربین بزرگتر، دوربین Time-of-Flight Z و لنزهای زاویه فوق گسترده و سوپر واید به این معنی است که حذف برآمدگی دوربین نباید کار ساده‌ای باشد. اما طراحان و مهندسان ال‌جی با همکاری یکدیگر و با تمرکز جدی بر فلسفه طراحی Less is more توانستند دوربین ال‌جی G8 ThinQ را کاملا به زیر شیشه منتقل کنند تا ظاهری یکدست و صاف و بدون قربانی کردن هیچ کدام از مزایای مشتری و امکانات دوربین پدید آورند. بعد از تست ۳۰ ایده مختلف طراحی دوربین، ظاهر G8 ThinQ به شیوه امروز نهایی شد.

ال‌جی G8 ThinQ یک تلفن هوشمند با بدنه صاف و یکدست است که مشکل همیشگی برآمدگی دوربین را بدون تأثیر منفی در زیبایی ظاهر حل کرده است؛ ظاهری که از همان طرح مفهومی بازتابی از نیاز مشتریان بوده و ترکیبی از طراحی خوب، سادگی و پرداخت مرغوب و منحصربه‌فرد آن است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید