۲۴ مرداد ۱۳۹۸

دستگاه تهویه مطبوع آرت کول ال‌ جی؛ بازتابی از سبک زندگی مدرن و شیک

دستگاه تهویه مطبوعی را تصور کنید که با دکوراسیون داخلی منزل شما کاملا هماهنگی داشته باشد و طوری به نظر برسد که انگار جزیی یکپارچه و جدانشدنی از آن است. با دستگاه تهویه مطبوع آرت کول ال‌جی مدل شیک و زیبای Mirror Black ArtCool خنک بمانید.

نفسی تر و تازه به کالبد خانه خود بدمید. زندگی وقتی خوب است و حتی بهتر از همیشه می‌شود که محصولات ال‌جی جزیی از آن باشند. یکی از آن محصولات دستگاه تهویه مطبوع هوای آرت‌کول ال‌جی است. این کولر گازی جدید ترکیبی از عملکرد سرمایش قدرتمند و طراحی شیک را به نمایش می‌گذارد.

3ed12445-f7e6-48d9-8246-f0d97aa50290

ال‌جی آرت‌کول با طراحی داخلی سالن نشیمن، اتاق خواب یا سالن پذیرایی شما به خوبی هماهنگی دارد. شیشه آینه‌ای در پنل جلوی ال‌جی آرت‌کول که مشکی رنگ است تصویر محیط پیرامون را انعکاس می‌دهد و علاوه بر تأکید بر فضای داخلی، زیبایی بی‌حد و اندازه‌ای دارد که جنس باکیفیت پنل شیشه‌ای آن به ارمغان می‌آورد.

602bed5b-53c1-40e5-a43a-5a71037dff8c

کمپرسور اینورتر در آرت‌کول به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. علاوه بر این، DUAL Inverter Compressor با فرکانس محدوده عملیات صرفه‌جویی در مصرف انرژی، موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسور معمولی می‌شود. به لطف این کمپرسور، هوا بیشتر و سریع‌تر پخش می‌شود.

2814432e-261b-4d3e-b80c-d9967bf640da

از قابلیت کنترل فعال انرژی (Active Energy Control) در ال‌جی آرت‌کول جدید نهایت لذت را ببرید. با این قابلیت شما می‌توانید میزان انرژی مصرفی را بر حسب وضعیت موجود انتخاب کنید و در نهایت خنکی در جو آسوده و راحت انرژی را هم ذخیره کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید