۲۰ مرداد ۱۳۹۸

راهنمای نگهداری انواع گوشت و فرآورده‌ های گوشتی در یخچال‌‌ فریزرهای ال جی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران: «گوشت قربانی پس از ذبح ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری شود.»
به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هموطنانی که اقدام به ذبح گوسفند در روز عید قربان می‌کنند گوشت قربانی را ۲۴ ساعت پس از ذبح در یخچال نگهداری و سپس مصرف کنند.

حتما خودتان خوب می‌دانید که  گوشت و ماهی تازه مدت زمان زیادی تازه نمی‌مانند؛ مگر اینکه شما آن را در یک یخچال عالی با برند ال‌جی نگهداری کنید. معمولاً گوشت خام و غذاهای دریایی باید در طبقه پایین یخچال نگهداری شود که دمایش از همه قسمت‌های دیگر پایین‌تر است. پایین نگه داشتن آنها از نشت خونابه این مواد به مواد دیگر نیز جلوگیری می‌کند.

Omega2_GTB523PZCJ_Large_09

یخچال‌فریزرهای ال‌جی… یک ایده عالی

در اینجا یک یخچال ایده‌آل برای نگهداری گوشت در تابستان (و تمامی فصول) معرفی می‌کنیم: یخچال‌فریزر درتودر ال‌جی با محفظه سردکننده LG’s Door-in-Door™ Refrigerator w/ CustomChill™ Drawer .

شاید این همان یخچالی باشد که روزی آرزوی آن را داشتید؛ یک یخچال عالی برای همه کسانی که عاشق خرید خوراکی‌های تازه هستند. این یخچال با گنجایش فوق‌العاده بالا نه تنها فضای قابل استفاده بیشتری دارد بلکه بخش‌ها و کشوهایی دارد که به شما در چیدمان و نگهداری همه گوشت‌های تازه و خوراکی‌ها کمک می‌کند.

maxresdefault

کشوی CustomChill در این یخچال فضای ذخیره زیاد و قابل شخصی‌سازی ارائه می‌دهد که می‌تواند برای غذاهای تابستان بسیار مفید باشد. این کشو ۴ نوع تنظیم دما برای ذخیره نوشیدنی‌ها، گوشت و غذاهای دریایی دارد و ابزارهای تقسیم‌کننده و قابل تنظیم همه چیز را سر جای خودش نگه می‌دارد. دوست دارید آبمیوه‌ای که تازه گرفته‌اید همچنان تروتازه بماند؟ آن را در کشوی CustomChill بگذارید و تنظیمات مناسب را انتخاب کنید. بعد از سفر به بازار ماهی‌فروشان، این کشو مکانی عالی برای طولانی‌تر تازه نگه داشتن این خوراکی پرخاصیت است. شما می‌توانید این کشو را سردتر از جاهای دیگر یخچال نگهدارید اما نه الزاماً به سردی فریزر (فقط باید تنظیمات گوشت و غذاهای دریایی را انتخاب کنید).

ویژگی FRESH Converter در یخچال‌فریزرهای ال‌جی می‌تواند  بوسیله دمای مطلوب، محیطی سفارشی برای نگهداری گوشت، ماهی و سبزیجات ایجاد کند.  به لطف نبود هیچگونه برفکی، خنک کننده Nature FRESH دمای یخچال را کنترل کرده و تضمین می‌کند که هوای سرد یکنواخت درون هر طبقه یخچال جریان داشته باشد.

P_Veyron6_InstaView_EU_PureNFresh_NonPlumbingH3_Food_Top_Open_Silver-1024x796

هنگام حمل و نقل مواد فاسدشدنی که باید در محیط سرد نگهداری شوند، از سرکننده‌ای استفاده کنید که با یخ یا کیسه‌های ژلاتینی منجمد پر شده باشد.

نکاتی برای نگهداری گوشت، مرغ، ماهی و سایر فرآورده‌های گوشتی در یخچال‌فریزرهای ال‌جی: 

  • گوشت خام، غذاهای دریایی و ماکیان را با بسته‌بندی صحیح نگهداری کنید تا آب آنها غذاهای دیگر را آلوده نکند.
  • همیشه غذاهایی مانند گوشت که با آبلیمو می‌خیسانید تا رسیده شوند را در یخچال نگهداری کنید نه در آشپرخانه روی کابینت.
  • گوشت استیک و ماهی در دمای ۱۴۵ درجه فارنهایت و مرغ و همبرگر در ۱۶۵ درجه فارنهایت می‌پزند.
  • از کاردوچنگالی که گوشت قرمز، مرغ یا غذاهای دریایی مثل ماهی نپخته را لمس کرده دوباره استفاده نکنید.
  • غذاها را بیرون و در دمای بین ۴۰ تا ۹۰ درجه فارنهایت بیش از ۲ ساعت نگه ندارید. اگر دما بالای ۹۰ درجه فارنهایت است، غذا نباید بیش از یک ساعت بیرون بماند.
  • غذاهای فاسدشدنی می‌توانند روی یخ قرار بگیرند تا مدت بیشتری سرد بمانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید