۰۲ مرداد ۱۳۹۸

سیستم پرداخت LG Pay در امریکا عرضه شد

ال‌جی به تازگی برنامه کاربردی پرداخت از طریق تلفن هوشمند را با نام LG Pay در بازار امریکا عرضه کرده است.

مشتریانی که از تلفن‌های هوشمند ال‌جی در ایالات متحده امریکا استفاده می‌کنند فقط کافیست برنامه کاربردی LG Pay را از فروشگاه اینترنتی گوگل پلی دانلود و در تلفن هوشمندشان نصب کنند. ال‌جی الکترونیکس اخیرا این برنامه کاربردی را در تلفن هوشمند و پرچمدار G8 ThinQ گنجانده و تصمیم دارد آن را در مدل‌های دیگر از محصولات خود نیز قرار دهد.

سیستم LG Pay از ۶ کارت اعتباری ویزا و مستر، که دو شرکت اصلی امریکایی برای عرضه کارت‌های اعتباری هستند، علاوه بر چندین کارت هدیه پرطرفدار دیگر در امریکا پشتیبانی می‌کند. LG Pay یک سرویس پرداخت است که با نزدیک کردن تلفن هوشمند به یک پایانه پرداخت می‌تواند جایگزین کارت‌های اعتباری پلاستیکی شود. شما می‌توانید تا ۱۰ کارت اعتباری و ۵۰ پوینت کارت را ثبت کنید و دیگر لازم نیست کیف پول خود را همراهتان حمل کنید. لازم به ذکر است که این سیستم از دو شیوه‌ پرداخت مغناطیسی و NFC پشتیبانی می‌کند.

1eb0084b-dc8d-44e1-b5d9-f64acd856ff5

سیستم LG Pay اولین بار در سال ۲۰۱۷ در کره جنوبی عرضه شد و تاکنون ال‌جی الکترونیکس با بهبود خدمات، سخت‌افزار و نرم‌افزار آسایش کاربران را خیلی بیشتر کرده است. قابلیت چک کارت نیز به این سیستم اضافه شده است. علاوه بر این، LG Pay به قابلیت پرداخت آفلاین در کاکائو بانک چک‌کارت اضافه شده و از سال گذشته برای کاربران LG Pay این امکان فراهم شده است که پول نقد از دستگاه‌های خودپرداز بگیرند.

هوش مصنوعی به مشتریان امکان می‌دهد که از LG Pay با فرمان صوتی بهره‌مند شوند. دیگر نیازی به باز کردن برنامه کاربردی نیست و شما می‌توانید با استفاده از Q Voice یا دستیار گوگل، که هر دو سرویس‌های دستیار صوتی هستند، بگویید «Pay through LG Pay» یعنی (با ال‌جی‌پی پرداخت کن). همچنین، شما می‌توانید با LG Pay تاریخچه استفاده از کارت و گردش حساب بانکی خود را چک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید