۱۹ مرداد ۱۳۹۸

ظرف‌ها را با دست بشوییم به صرفه‌تر است یا ماشین ظرفشویی؟

آیا می‌دانید شستن ظرف‌ها با ماشین ظرفشویی بخارشوی QuadWash ال‌ جی ۹۰ درصد بیشتر از شستن ظرف‌ها با دست در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند؟ 

شگفت‌انگیزتر از همه این است که ظرف‌های شما از تمامی زوایا شسته می‌شوند زیرا ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی بازوهای شوینده چندحرکته‌ای دارند که این کار را به جای دستان شما انجام می‌دهند. حالا دیگه وقتش رسیده که با شست‌وشوی دستی ظرف‌ها خداحافظی کنین!

گزارشات حاکی از آن است که ماشین‌های ظرفشویی مدرن، مانند ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی با فناوری شست‌وشو با بخار، از نظر هزینه و ذخیره انرژی بسیار مؤثرتر هستند؛ حتی گفته می‌شود بهتر از شست‌وشو با دست عمل می‌کنند زیرا بسیاری از افراد بیشتر ظرف‌ها را قبل از بارگذاری در ماشین ظرفشویی آبکشی می‌کنند. حتی گاهی برخی از خانم‌ها با ماشین‌های ظرفشویی مدرن هم همین کار را انجام می‌دهند. اما در ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی به دلیل استفاده از فناوری TrueSteam نیاز به مرحله پیش شست‌وشو برطرف می‌شود. در نتیجه آب کمتری استفاده خواهد شد.

 ماشین ظرفشویی از یک میزان خاص آب برای شست‌وشو استفاده می‌کند و مهم نیست که ماشین نیمه پر یا کاملاً پر است. به همین دلیل بهتر است ماشین ظرفشویی هنگام آغاز به کار شست‌وشو پر باشد. اگر پر کردن ماشین از ظرف‌های کثیف طول می‌کشد، می‌توانید از قابلیت آبکشی و نگهداری استفاده کنید. این قابلیت را می‌توان در بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی یافت. با این کار از خشک شدن باقیمانده غذا روی ظرف‌ها پیشگیری می‌شود. اما در نهایت بهتر از آبکشی با دست است و تنها از یک یا ۲ گالن آب استفاده می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید