۱۳ مرداد ۱۳۹۸

لوازم خانگی ال‌جی بالاترین میزان رضایت مشتریان را کسب کردند

به گزارش جی.دی پاور، ال‌جی برای سومین سال متوالی پرجایزه‌ترین برند لوازم آشپزخانه شده است.

بخش لوازم آشپزخانه ال‌جی در امریکا موفق به دریافت جوایز بیشتری نسبت به سازندگان دیگر در زمینه رضایت مشتری در سه سال متوالی شد.

طبق رتبه‌بندی جدید جی.دی پاور (J.D. Power) در سال ۲۰۱۹، شرکت ال‌جی در بخش‌های محبوب نظیر ماشین ظرفشویی، بخچال‌های فرنچ دُر (درب فرانسوی)، یخچال‌های ساید بای ساید و یخچال‌های بالافریز، یخچال‌های دو در توانست بیشترین میزان رضایت مشتری را به دست آورد. این تحقیقات نشان می‌دهد که یخچال‌های ال‌جی از نظر قابلیت اعتماد، عملکرد، امکانات، طراحی ظاهر و ضمانت درجه یک هستند.

شایان ذکر است که طی سه سال گذشته ال‌جی توانسته است در تمامی بخش‌های اصلی از یخچال و ماشین ظرفشویی گرفته تا ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی و اجاق گاز بیشترین میزان رضایت مشتری را از آن خود کند. در حقیقت، ال‌جی با دریافت ۱۵ جایزه پرافتخار رضایت مشتری از جی.دی پاور برای آشپزخانه و ماشین‌های لباسشویی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ پیشگام در صنعت لوازم خانگی بوده است.

کسب جایزه رضایت مشتری از جی.دی پاور در کنار سایر جوایز خودنمایی می‌کند. لوازم خانگی ال‌جی عنوان «قابل اعتمادترین» لوازم را در یک نشریه پیشگام و مشهور کسب کرده است و ال‌جی توانسته مقام اول را در کیفیت محصول و کیفیت خدمات در رتبه‌بندی ACSI (شاخص رضایت مشتری امریکا) در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دهد.

ال‌جی از سال ۲۰۰۶ تا کنون توانسته ۳۱ جایزه از جی.دی پاور در بخش لوازم آشپزخانه و شست‌وشوی لباس کسب کند. افزون بر این، بیشتر لوازم خانگی ال‌جی مفتخر به دریافت ستاره انرژی شده‌اند. به این معنی که لوازم خانگی ال‌جی بدون قربانی کردن و افت عملکرد یا طراحی ظاهری می‌توانند حداکثر راندمان و بازده انرژی را ارائه دهند.

۳ نظر

حسین ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

کسب چنین عنوانی در زادگاه برندهایی مانند ویرپول ، وستینگهاوس ، جنرال الکتریک ، ادمیرال ، هات پوینت ، فریجیدر ماپیک شف ، کلویناتور ، فیلکو ، مای تگ ، وایت وستینگهاوس ، و … که قدمت بیشتری نسبت به ال جی دارند هنر بزرگی است که فقط از عهده ال جی بر کمی آید و بس

محمد انوری ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

کاس این هنر را هم در بخش موبایل اجرا میکرد….. هر چند ما به این هم راضی هستیم اگر ان هم در ایران حضور داشت . که اینم به بهانهی تحریم نیست….

حسین ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

در حال حاضر تقریبا تولید تلوزیونهای ۳۲ اینچ با وضوح full HD و تلوزیونهای زیر ۴۳ اینچ با وضوح ۴K توسط تولید ککندگان متوقف شده زیرا در سایزهای کوجک افزایش وضوح بدلیل افزایش تعداد پیکسل ها و فاصله تاریک بین آنها نه تنها کمکی به بهتر دیده شدن تصویر با جزئیات بیشتر نمی کند بلکه باعث کاهش نور صفحه تلوزیون نیز می گردد بنا بر این ارائه تلوزیون با وضوح ۸K در سایزهای زیر ۷۰ اینچ علاوه بر مشکل کوچک سازی پیکسلهای ساتع کننده نور ارگانیک با کاهش نور صفحه نمایش که فعلا بعنوان نقطه ضعف این فناوری توسط رقبا مطرح می گردد خواهد شد

نظر دهید