۰۸ مرداد ۱۳۹۸

لپ‌تاپ سبک‌وزن LG Gram؛ قدرتمند برای اجرای فایل‌ها و برنامه‌های سنگین

لپ‌تاپ‌ LG Gram 17 صفحه نمایش ۱۷ اینچ دارد اما وزنش ۱۳۴۰ گرم و به سبکی یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچ معمولی است.

ال­‌جی Gram 17 با وزن ۱٫۳۴۰ گرم خود را به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ در بازار معرفی کرده است. وزن سبک این مدل کار را برای لذت بردن از صفحه نمایش بزرگ در هر کجا، آسان می­‌کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای یک باتری ۷۲ وات با کارایی بالا است که اجازه می‌دهد با یک بار شارژ تا ۱۹٫۵ ساعت شارژ باشید؛ به این معنی که کاربران می‌توانند بدون نگرانی و دنبال پریز برق گشتن، کار بیشتری انجام دهند.

d23594b0-f120-42ae-8bae-b4364ffc16e2

لپ‌تاپ LG Gram 17 شامل انواع ویژگی‌هایی است که راحتی بیشتری برای زندگی کاربران به ارمغان می‌آورد. با ورودی Thunderbolt 3 کاربران می‌توانند از طریق یک پورت دستگاه را شارژ کرده و همچنین از آن برای انتقال فایل‌ها و نمایش محتوا استفاده کنند. در عین حال، صفحه لمسی شیشه­‌ای دقیق (Precision Glass Touchpad) لپ‌تاپ نیز کنترل راحت و بدون اشتباهی را عرضه کرده و قابلیت تشخیص لمسی ۴ نقطه ای دارد.

ال­‌جی Gram 17 بر خلاف آنچه اندازه آن ممکن است نشان دهد، یک دستگاه قابل حمل همه کاره است. با جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل Core و تا ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4، این لپ‌تاپ حتی هنگام اجرای فایل‌ها و برنامه‌های پر مصرف و سنگین نیز به راحتی و بسیار روان کار را انجام می‌­دهد. لپ‌تاپ به یک درایو SSD 256 گیگابایتی مجهز بوده و دارای یک فضای جداگانه برای SSD اضافی است که امکان ذخیره سازی را دو برابر می‌­کند.

۱ نظر

شاهین ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

محصولات الجی گرم در ایران هم عرضه میشن یا نه؟

نظر دهید