۰۷ مرداد ۱۳۹۸

هر جای اتاق که دلتان می‌خواهد بنشینید

از دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی وحشت نکنید! چه میزبان باشید و چه میهمان، از همان لحظه‌ای که وارد اتاق می‌شوید، سراغ اولین جای خالی که می‌بینید بروید. مطمئن باشید روی هر مبل یا کاناپه‌ای که لم می‌دهید بهترین جا برای دیدن فیلمی است که مدت‌ها در انتظار تماشایش بوده‌اید.

وقتی تلویزیون شما نانوسل ال‌جی باشد، برای تماشای فیلم مورد علاقه‌تان لازم نیست حتما روبه‌روی تلویزیون بنشینید یا زاویه خاصی را در نظر بگیرید. از هر جای اتاق که نشسته باشید، می‌توانید تصاویر را به یک شکل و ‌بدون اعوجاج رنگ و نور تماشا کنید.

تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی با زاویه دید گسترده بهترین تصویر و کامل‌ترین وضوح را به نمایش می‌گذارند؛ حتی اگر شما روبه‌روی تلویزیون نباشید و از اطراف و با زاویه ۶۰ درجه فیلم تماشا کنید.

0b9c13cc-3d97-43ff-81f0-531879cc1114

تلویزیون قبلی شما ممکن است فقط از روبه‌رو رنگ‌های دقیق و درستی را نمایش دهد و وقتی از طرفین به صفحه تلویزیون نگاه می‌کنید احتمالا از کیفیت نمایش این رنگ‌ها کاسته می‌شود و آنچه شما می‌بینید با تصویری که از روبه‌رو در صفحه تلویزیون مشاهده می‌کنید فرق داشته باشد.

اما از این به بعد خیالتان آسوده باشد زیرا تلویزیون‌های نانوسل Super UHD ال‌جی با جذب امواج نور سرگردان و ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کنند و با برخورداری از رنگ‌های پایدار، دقیق و ظریف جزییات کامل را از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها، شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، به نمایش می‌گذارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید