۱۹ مرداد ۱۳۹۸

هنر الهام‌بخش فناوری است و فناوری مکمل هنر 

تلویزیون OLED ال‌ جی سیگنچر صحنه‌ها را مثل خود واقعی آنها جان می‌دهد و شما را در تصویر غوطه‌ور می‌کند. 

مفهوم هنر ذات (Art of Essence) الهام‌بخش فلسفه برند ال‌جی سیگنچر است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. محصولات ال‌جی سیگنچر تمامی چیزهایی که روح این برند را خدشه‌دار می‌کنند حذف کرده و ظاهری شیک، مدرن و یکپارچه‌ای دارد. طراحی فوق‌العاده چشم‌نواز این برند نمونه بارزی از کیفیت عالی و بی‌نظیر مجموعه محصولات ال‌جی سیگنچر است؛ لوازم خانگی ممتاز با قابلیت‌های ویژه‌ای که منحصراً در اختیار این دسته از مشتریان قرار می‌گیرند.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W به شما مشکی کامل و سیاهی محض را اطمینان می‌دهد. بیش از ۸ میلیون پیکسل با فناوری خودتابش می‌توانند روشنایی را به صورت مجزا و منحصر به فرد کنترل کنند. وجود چنین فناوری پیشرفته‌ای باعث می‌شود تمامی رنگ‌ها آن قدر غنی و کامل باشند که نتوانید نظیر آنها را در هیچ تلویزیونی پیدا کنید. در تلویزیون کاغذ دیواری ال‌جی جزییات پنهان را کشف کرده و حتی زندگی را آشکار کنید.

c50919d4-b85d-4fa9-bb70-8e7c25633d20

تاریکی عمیق و مشکی مطلق تاریک‌ترین جزییات را در پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. کنتراست نامحدود را می‌توان در تلویزیون‌های باریک و کاغذدیواری OLED ال‌جی یافت.

طراحی مینیمالیستی و بسیار ساده در تلویزیون کاغذ دیواری ال‌جی در راستای فلسفه less is more فقط روی صفحه‌نمایش تمرکز شده است. به علاوه طراحی زیبا، جذاب و بسیار باریک این تلویزیون باعث می‌شود مخاطب حس کند که تلویزیون مانند یک اثر هنری در هوا شناور بوده و او را بیشتر در تصویر غرق کند.

خانواده محصولات LG SIGNATURE که نوآورانه و در عین حال پیچیده‌ ساخته شده‌اند، شامل چندین محصول فوق پیشرفته می‌شوند. یکی از این محصولات تلویزیون بسیار باریک OLED است که می‌تواند با فناوری هوش مصنوعی خود تجربه بصری و صوتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید