۲۳ مرداد ۱۳۹۸

وب‌سایت ترنجی: حق اختراع گوشی تاشو ال جی با دو لولا و طرح Z را ببینید

وب‌سایت ترنجی: چندی پیش بود که ال‌جی اعلام کرد گوشی تاشوی آن‌ها ماه میلادی آینده برای عرضه آماده خواهد شد. روز گذشته اطلاعاتی از پتنت جدیدی منتشر شده که نشان دهنده طرح گوشی هوشمند تاشویی با مکانیسمی مشابه حرف “Z” انگلیسی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع گوشی تاشو ال جی با دو لولا و طرح Z را ببینید.

LG-Z-Fold-3-768x981
پتنت مذکور با 18 طرح از این دستگاه، روز 6 مارس در چین به ثبت رسیده است. دستگاهی مستطیلی شکل با دو نمایشگر. پس از باز کردن دستگاه با نمایشگری انعطاف پذیر با ابعادی معادل دو برابر نمایشگر اصلی دستگاه مواجه خواهید شد. نتیجه تبلتی با نمایشگر واید اما با اندازه اسمارت‌فون‌های رایج است.

نمایشگر دوم دستگاه به عنوان نمایشگر اصلی آن نیز عمل می‌کند. از سوی دیگر به لطف نوآوری ال‌جی این نمایشگر می‌تواند هنگام باز شدن به قسمتی از نمایشگر بزرگتر دستگاه نیز تبدیل شود.

LG-Z-Fold-1-752x1024

آنطور که پیداست گوشی تاشو ال جی با دو لولا مجهز به دوربین اصلی دوگانه خواهد بود. با این حال ظاهراً خبری از دوربین سلفی نیست. از این مسئله می‌توان اینگونه برداشت کرد که ال‌جی مشغول توسعه دوربین سلفی زیر نمایشگر است. همچنین احتمال به کارگیری سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر نیز وجود دارد.بر اساس آنچه در طرح‌های این دستگاه شاهد هستیم، لبه سمت راست دستگاه میزبان دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا است. لبه پایین دستگاه نیز تنها میزبان گریل اسپیکر و میکروفون است. همانطور که مشاهده می‌کنید از جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه USB Type-C نیز خبری نیست. از همین رو می‌توان انتظار دستگاهی را داشت که تنها به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

نظر شما درباره گوشی تاشو ال جی با دو لولا چیست؟

منبع: وب‌سایت ترنجی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید