۲۳ شهریور ۱۳۹۸

ماشین‌های لباسشویی دایرکت درایو ال جی با هوش مصنوعی در IFA 2019

ال‌ جی الکترونیکس ماشین‌های لباسشویی مبتکرانه با درب جلو را که مجهز به هوش مصنوعی ThinQ و فناوری اختصاصی دایرکت درایو (Direct Drive) هستند در غرفه تویین‌واش خود در نمایشگاه IFA 2019 برلین به نمایش گذاشت.

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با بهره‌مندی از فناوری دایرکت درایو هوش مصنوعی (AI DD) می‌توانند با تشخیص وزن و مشخصات لباس در هر بارگذاری یک شست‌وشوی عالی و کاملا ملایم داشته باشند تا نتایج بهتر و سریع‌تری با افزایش دوام لباس‌ها به ارمغان بیاورند.

فناوری دایرکت درایو هوش مصنوعی ال‌جی از پایگاه اطلاعات بزرگی شامل ۲۰ هزار قطعه اطلاعاتی مربوط به استفاده از ماشین لباسشویی بهره می‌برد و تنظیمات را بر حسب حجم و ظرافت لباس‌ها در هر بارگذاری لباسشویی به کار می‌برد تا بهترین برنامه شست‌وشو را ارائه دهد. این فناوری نتایج شست‌وشوی استثنایی را با هر بار شست‌وشو تضمین می‌کند تا مشتریان از کاهش ۱۸ درصدی آسیب به لباس‌ها و افزایش طول عمر هر کدام از آنها بیشتر بهره‌مند شوند.

082429bb-1f40-4c91-8aa8-b18435b3a13c

 فناوری TurboWash 360 ال‌جی برای راحتی بیشتر مشتریان زمان شست‌وشو در هر روز را کوتاه‌تر می‌کند و بدون اینکه تأثیر منفی در نتیجه شست‌وشو داشته باشد یک برنامه کامل شست‌وشو را فقط در مدت زمان ۳۹ دقیقه کامل می‌کند. قابلیت اسپری چندگانه سه‌بعدی (۳D Multi Spray) با پاشیدن آب در چهار جهت به تمیز شدن بیشتر لباس‌ها در زمان کمتر کمک می‌کند تا به صورت همزمان بیشتر لکه‌های لباس پوشش داده شود و از بین بروند. مشتریان می‌توانند با جفت کردن ماشین لباسشویی AI DD و مینی‌واش ال‌جی (LG MiniWash) که درست زیر ماشین لباسشویی اصلی آنها قرار می‌گیرد با ایجاد یک سیستم تویین‌واش (TWINWash) زمان بیشتری را ذخیره کنند تا هر دفعه دو سری لباس را همزمان بشویند.

0301eaab-b40a-434d-b04b-4e1820a58e2a

ماشین‌های لباسشویی AI DD ال‌جی از بازده و دوام بیشتری برخوردارند و این همان چیزی است که مشتریان اروپایی می‌خواهند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به دلیل فناوری اینورتر ال‌جی با ضمانت ۱۰ ساله رتبه انرژی A+++-50 درصد دارند. این ماشین‌های لباسشویی دایرکت درایو هوش مصنوعی برای راحتی بیشتر می‌توانند با فرمان صوتی از بلندگوی هوش مصنوعی متصل مدیریت شده و علاوه بر این، با برنامه موبایل ThinQ کنترل و نظارت شوند.

در گالری زیر می‌توانید بخش تویین‌واش غرفه ال‌جی را تماشا کنید.

۱ نظر

حسین ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

بنظر میرسد توجه بیش از حد ال جی به تولیدلوازم خانگی و تلوزیونهای ممتاز یا پرمیوم و غفلت از بازار لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری ارزان قیمت در اینده به واگذاری این بخش مهم از بازار منتهی گردد این اشتباه استراتژیک قبلا توسط پاناسونیک صورت گرفت اما اکنون تلوزیونهای ساده ۳۲و۴۰و۴۳ اینچ این برند در رده ارزان قیمتها و پرفروش های بازار است اگر لباسشوئی های دهه ۴۰ و ۵۰ خورشیدی هنوز در بسیاری از منازل در حال کار هستند علت سادگی و الکترومکانیکی بودن تایمر آنهاست و مصرف برق و صدای نسبتا زیاد شاید تنها مشکل انها باشد در اولین پست این درگاه ارتباطی اشاره شد ال جی می خواهد به رتبه نخست تولید لباسشوئی تبدیل شود در ان زمان ال جی رتبه فروش لباسشوئی را با پیشی گرفتن از ویرپول بدست اورد و می بایست تا ۵ سال این برتری را حفظ می نمود اما هایر چین با عرضه محصولات بسیار ارزان توانست از ال جی در تعداد فروش لباسشوئی پیشی گیرد هر چند ال جی با توجه به اینکه تامین کننده بزرگ قطعات برای سایر تولید کنندگان می باشد حداقل در تولید قطعات بویژه الکتروموتور لباسشوئی حرف اول را میزند و هم اکنون تعداد زیادی از لباسشوئی های ایرانی که در منازل در حال خذمتند مانند پاکشوما و ارج و سینجر و …. یا با قطعات ckd ال جی تولید و یا از الکتروموتور های ال جی استفاده می کنند و یا اکثر برندهای ایرانی که با پنل ال جی تولید می گردند

نظر دهید