۲۰ شهریور ۱۳۹۸

معرفی سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی درون خودروی ال‌ جی مجهز به webOS Auto در IAA 2019 

پلت‌فرم webOS Auto ال‌جی با پلت‌فرم MCVP مایکروسافت (وسایل نقلیه متصل) ادغام می‌شود تا بهره‌وری خودروها را بیشتر کند.

ال‌جی امسال در نمایشگاه بین‌المللی خودرو  در آلمان (IAA) یک سیستم جدید را  به نمایش می‌گذارد که آمیزه‌ای از پلت‌فرم webOS Auto ال‌جی با پلت‌فرم MCVP مایکروسافت است. سرگرمی و اطلاع‌رسانی درون خودرو با این قدرت ترکیب‌شده webOS Auto و MCVP می‌تواند اطلاعات متنوع و گسترده‌ای نظیر وضعیت راننده، وضعیت در و استفاده از برنامه را جمع‌آوری کند و انتقال دهد.

سیستم جدید برای انتقال اطلاعات، صدا، تصویر و تاریخچه استفاده از مسیریابی توسط خودرو به Power BI مایکروسافت به وسیله کلاود طراحی شده است تا مجموعه اطلاعات جامعی را برای بهبود تجربه کاربری، امنیت و چرخه عمر خودرو در اختیار تأمین‌کنندگان مربوطه قرار دهد. این سرویس ابری در نهایت با پلت‌فرم آتی webOS Auto مرتبط می‌شود تا به بهبود تجربه کاربری درون خودرو کمک کند. سرویس‌های شرکا نیز در سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی درون خودرو  بر پایه webOS Auto در نمایشگاه IAA امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

پلت‌فرم webOS Auto، که از پلت‌فرم نرم‌افزاری webOS نشأت گرفته و به میلیون‌ها دستگاه هوشمند قدرت می‌دهد، یک پلت‌فرم سرگرمی و اطلاع‌رسانی درون خودرو با نیروی لینوکس برای خودروهای متصل است و به واسطه مهارت در خانه‌های هوشمند برای نسل آینده تجربه درون خودرو بهره‌وری و انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای توسعه نرم‌افزاری را در اختیار تأمین‌کنندگان و Tier 1 قرار می‌دهد.

بزرگترین نمایشگاه خودروی جهان (IAA)، که با نام نمایشگاه بین‌المللی خودروی آلمان نیز شهرت دارد، از ۱۲ تا ۲۲ سپتامبر در فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید