۲۱ شهریور ۱۳۹۸

نگاهی به بخش موبایل غرفه ال جی در نمایشگاه IFA 2019

دیروز، آخرین روز برگزاری نمایشگاه IFA 2019 در برلین آلمان بود. این نمایشگاه از ۶ سپتامبر آغاز به کار کرد و میزبان ابتکارات و فناوری‌های جدید و پیشرفته برندهای مشهور جهان بود.

ال‌جی الکترونیکس هم یکی از این شرکت‌ها بود که از محصولات متنوع و نوآورانه خود در بخش‌های گوناگون لوازم خانگی، صوتی و تصویری، تجاری و موبایل پرده‌برداری کرد.

یکی از بخش‌های جالب و سرگرم‌کننده غرفه ال‌جی بخش ال‌جی موبایل بود که تلفن هوشمند G8X ThinQ و نمایشگر Dual Screen را به همراه دو محصول میان‌رده با مدل‌های K50S و K40S به نمایش گذاشته بود.

LG-G8X-ThinQ-and-LG-Dual-Screen_01

ال‌جی G8X ThinQ مانند Dual Screen از نمایشگر ۶.۴ اینچ برای دوبرابر کردن سرگرمی و قابلیت‌های تولیدی بهره‌ می‌برد. تعبیه شدن حسگر اثر انگشت درون نمایشگر باعث می‌شود قفل کردن و قفل‌گشایی G8X ThinQ ساده‌تر از قبل باشد؛ حتی وقتی که نمایشگر دوگانه به پشت تا خورده باشد. دوربین جلو  در این گوشی از لنز قطره‌ای ساده‌ای بهره می‌برد که به خوبی برش‌خورده‌ و در بالای نمایشگر ۶.۴ اینچ FullVision گنجانده شده است.

ال‌جی K50S درست مثل تلفن‌های پرچمدار سری G و V از سه دوربین در پنل پشت بهره می‌برد: دوربین ۱۳ مگاپیکسل PDAF، دوربین ۶ مگاپیکسل سوپرواید یا زاویه بسیار گسترده و لنز ۲ مگاپیکسل برای حسگر عمق. حسگر عمق در زمان عکاسی پرتره سوژه و پس‌زمینه را برای ایجاد عمق میدان واقعی‌تر به شیوه‌ای واضح از هم متمایز می‌کند.

75edb8d1-29bd-42b4-aa7e-134d1a9ef715

ال‌جی K40S دو دوربین در پنل پشت دارد:‌ دوربین ۱۳ مگاپیکسل با PDAF و دوربین ۵ مگاپیکسل سوپرواید. هر دوی این تلفن‌های هوشمند اولین اعضای خانواده سری K ال‌جی هستند که دوربینشان زاویه سوپرواید دارد و برای ثبت تصاویر گروهی بزرگ و مناظر حیرت‌انگیز و وسیع عالی هستند. صحنه‌ها و سوژه‌هایی که با دو دوربین پشت و جلوی ال‌جی K50S و ال‌جی K40S ثبت می‌شوند ۱۳ میلیون پیکسل را در خود جای می‌دهند و به همین دلیل در زمان برش خوردن یا بزرگنمایی هنوز هم بسیار شگفت‌انگیز و بی‌نظیرند.

در گالری زیر می‌توانید بخش موبایل غرفه ال‌جی را مشاهده کنید.

۲ نظر

محمد انوری ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

فقط خاهشا ال جی موبایل سریعا دوباره به بازار ایران برگرده.واقعا جاش توویترین مغازه ها خالیه …..

حسین ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

فعلا مذیا پردازش بدلیل عدم امکان واردات موبایل ال جی برندهای ههواوی و شیائومی و … و حتی ایفون را عره می کند

نظر دهید