۲۸ شهریور ۱۳۹۸

گزارش ویدیویی: محصولات فوق پیشرفته ال جی سیگنچر در IFA 2019

گالری امسال برند ال‌جی سیگنچر در نمایشگاه IFA 2019 نتیجه همکاری شرکت ال‌جی با ماسیمیلیانو و دوریانا فوکساس بود که سازه اینفینیتی (Infinity) را در قالب معماری نوین و مدرنی به نمایش گذاشتند.

ال‌جی با همکاری شرکت بین‌المللی مهندسی معماری استودیو فوکساس (Studio Fuksas) برای اعتباربخشی بیشتر به اهمیت طراحی در خلق و تحول برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) پروژه اینفینیتی را خلق کرد. سازه اینفینیتی در غرفه ال‌جی دی.ان.ای طراحی برند ال‌جی سیگنچر را انعکاس می‌دهد و فوکساس با سلیقه خود استایل و امکانات نامتناهی محصولات برند فوق پریمیوم ال‌جی را در معرض دید همگان قرار داد.

سازه اینفینیتی را مجموعه محصولات ال‌جی سیگنچر شامل تلویزیون رول‌شونده اولد (OLED R)، تلویزیون کاغذ دیواری اولد (OLED W)، یخچال‌ها و یخچال‌های پایین‌‌فریزر، ماشین لباسشویی تویین‌واش (TwinWash)، دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی سیگنچر تشکیل می‌داد.

فوکساس برای نمایش اینفینیتی در نمایشگاه IFA الگوی کالئیدوسکوپی یا لوله‌‌نما را معرفی کرد و آن را با شکل شش ‌ضلعی و ساده آشنا در آثار فوکساس در هم‌ آمیخت تا کیفیت لازم و امکانات بی‌انتهای فناوری و طراحی ال‌جی سیگنچر را به رخ بکشد. این هندسی بی عیب و نقص به منزله پلی بین نقوش کالئیدوسکوپ و محصولات ال‌جی سیگنچر است که بیش از همیشه بر کیفیت و مدرنیته آینده‌گرایی متجسم از این برند متجسم تأکید می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید