۱۲ شهریور ۱۳۹۸

ال‌ جی V35 ThinQ با بهترین دوربین هوشمند برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور

ال‌ جی V35 ThinQ یک ماژول جدید برای دوربین پشت دارد که از دو حسگر ۱۶ مگاپیکسل با زاویه استاندارد و فوق گسترده یا سوپر واید برخوردار است که اولین بار در ال‌ جی G7 ThinQ معرفی شد.

دوربین با زاویه فوق گسترده اعوجاج کمتری در لبه‌ها دارد و عکس‌های طبیعی‌تری نسبت به قبل ثبت می‌کند. دوربین جلو نیز با یک جهش بلند در وضوح از ۵ به ۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

ال‌جی V35ThinQ از دوربین هوش مصنوعی یا AI CAM بهتری با ۱۹ حالت تصویربرداری برخوردار است که به کاربران کمک می‌کند هر بار تصاویر بهتری ثبت کنند. کاربران اکنون می‌توانند از حالت پرتره برای ایجاد افکت بوکه در هر دو دوربین پشت و جلو بهره‌مند شوند. قابلیت Live Photo نیز فوراً صحنه‌ای را قبل و بعد از فشار دادن کلید شاتر ضبط می‌کند. علاوه بر این، استیکرهایی نیز برای سرگرمی شامل تلفیق افکت‌های دو بعدی و سه بعدی با استفاده از قابلیت تشخیص چهره در این دوربین گنجانده شده است.

2

در V35ThinQ  ال‌جی عکاسی در محیط‌های کم‌نور نسبت به V30SThinQ  بهبود پیدا کرده است و این محصول جدید حالا به دوربین فوق روشن و جدید Super Bright مجهز شده که می‌تواند تصاویر در محیط کم‌نور را تقریباً ۴ برابر روشن‌تر از قبل ثبت کند. با کمک فناوری‌های پیوند پیکسلی و پردازش نرم‌افزاری پیشرفته، الگوریتم هوش مصنوعی بهترین تنظیمات را در زمان عکاسی در محیط‌های تاریک تعیین می‌کند.

پس از ال‌جی G7ThinQ ، این تلفن هوشمند سری وی ال‌جی نیز به فناوری گوگل لنز (Google Lens) و همین طور Google Photos و دستیار گوگل (Google Assistant) در برنامه کاربردی دوربین مجهز شده است. کاربران با گوگل لنز می‌توانند فقط با اشاره دوربین به اطراف اطلاعات بیشتری در مورد سوژه‌ها مانند مناظر طبیعی، گیاهان، حیوانات و کتاب‌ها کسب کنند. هم چنین، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق برنامه دوربین به وب سایت‌ها مراجعه کنند، کارت ویزیت به مخاطبان خود اضافه کرده و رخدادهایی را به تقویم خود بیافزایند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید