۱۷ شهریور ۱۳۹۸

برند ال‌جی سیگنچر با طراحی اینفینیتی در نمایشگاه IFA 2019

ماسیمیلیانو و دوریانا فوکساس سازه اینفینیتی (Infinity) را خانه برند ال‌ جی سیگنچر در نمایشگاه  IFA 2019 کردند.

ال‌جی با همکاری شرکت بین‌المللی مهندسی معماری استودیو فوکساس (Studio Fuksas) برای اعتباربخشی بیشتر به اهمیت طراحی در خلق و تحول برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) پروژه اینفینیتی را در نمایشگاه IFA 2019 به نمایش گذاشت.

سازه اینفینیتی در غرفه ال‌جی دی.ان.ای طراحی برند ال‌جی سیگنچر را انعکاس می‌دهد و فوکساس با سلیقه خود استایل و امکانات نامتناهی محصولات برند فوق پریمیوم ال‌جی را در معرض دید همگان قرار داد.

9fbe78b7-b851-49b9-80c9-f5230f88ef54

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2019 برلین از ۶ تا ۱۱ سپتامبر می‌توانند سازه اینفینیتی را که مجموعه محصولات ال‌جی سیگنچر شامل تولید رول‌شونده اولد (OLED R)، تلویزیون کاغذ دیواری اولد (OLED W)، یخچال‌ها و یخچال‌های پایین‌‌فریزر، ماشین لباسشویی تویین‌واش (TwinWash)، دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی را از نزدیک مشاهده کنند.

Massimiliano and Doriana Fuksas

استودیو فوکاس به مدیریت ماسیمیلیانو و دوریانا فوکساس یک شرکت بین‌المللی معماری است که برنده جایزه شده و آثار معاصر و متمایز آن در سراسر دنیا نظیر فرودگاه‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی، کلیساها و فضاهای داخلی ساختمان‌های بزرگ به چشم می‌خورد. یکی از این پدیده‌های نمادین هتل و مرکز همایش روما است؛ یک ساختمان فلزی و شیشه‌ای که میزبان مجسمه نیمه‌شفاف ابر (Cloud) پوشیده شده در غشای ۱۵ هزار مترمربعی است.

82d0bc3f-5e70-43e1-8288-2d5bf92672f1

فوکساس برای نمایش اینفینیتی در نمایشگاه IFA الگوی کالئیدوسکوپی یا لوله‌‌نما را معرفی کرد و آن را با شکل شش ‌ضلعی و ساده آشنا در آثار فوکساس در هم‌ آمیخت تا کیفیت لازم و امکانات بی‌انتهای فناوری و طراحی ال‌جی سیگنچر را به رخ بکشد. این هندسی بی عیب و نقص به منزله پلی بین نقوش کالئیدوسکوپ و محصولات ال‌جی سیگنچر است که بیش از همیشه بر کیفیت و مدرنیته آینده‌گرایی متجسم از این برند متجسم تأکید می‌کند.

IFA2019_LG-SIGNATURE_Facade

ماسیمیلیانو فوکساس می‌گوید: «به نظر من، فضای لوکس فضایی بدون محدودیت و مینمالیستی است که افراد در آن می‌توانند آزادانه نفس بکشند، استراحت کنند، غذا بخورند و حتی عاشق شوند و این دقیقاً چیزی است که در محصولات LG SIGNATURE گنجانده‌شده و به همین دلیل است که من با افتخار همکاری با این شرکت و حضور در نمایشگاه IFA 2019 برلین را پذیرفتم. محصولات سری LG SIGNATURE تعامل میان هنر و فناوری در خالص‌ترین شکل خود هستند و به معنای واقعی لوکس بودن در خانه را تعریف کرده‌اند.»

در گالری زیر، می‌توانید تصاویری از بخش ال‌جی سیگنچر را در نمایشگاه IFA 2019 مشاهده کنید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید