۳۰ شهریور ۱۳۹۸

تعریف جدیدی از فضای زندگی با تلویزیون‌ رول‌شونده ال‌ جی در IFA 2019

تلویزیون رول‌شونده ال‌ جی به شیوه‌ای خلاقانه استفاده از فضای منزل را متحول می‌کند.

امسال، آینده تماشای تلویزیون به شکل تلویزیون LG SIGNATURE OLED R و به عنوان یک نوآوری منحصربه‌فرد در نمایشگاه IFA 2019 به نمایش گذاشته شد.

فارغ از این که تلویزیون رول‌شونده ال‌جی مرکز توجه یکی از مشهورترین همایش‌های فناوری دنیاست پتانسیل خلق تعریف جدیدی در شیوه آرامش یافتن، سرگرم شدن، کار کردن و لذت بردن از فضای زندگی را برای سال‌های بسیاری که در راهند دارد.

62c17325-b183-4bc7-9029-760dda8091dc

اما تلویزیون LG SIGNATURE OLED R چیست؟

تلویزیون ال‌جی سیگنچر اولد R را می‌توان هیجان‌انگیزترین تلویزیون OLED ال‌جی تا به امروز نامید که به شما امکان می‌دهد ابعاد نمایشگر را تغییر دهید یا آن را بر حسب جوی که می‌خواهید ایجاد کنید از نظرها ناپدید نمایید.

این تلویزیون که در نمایشگاه IFA چشم بازدیدکنندگان را به خود خیره کرده بود در بخشی از غرفه ال‌جی قرار داشت که اتاق کار، اتاق سینمای خانگی و فضای باز هال و آشپزخانه بود و لوازم مفهمومی آینده ال‌جی با طراحی زیبا، فناوری شاهکار و قابلیت‌های دکور خانگی آنها به نمایش درآمده بودند.

از تلویزیون رول‌شونده گرفته تا یخچال، دستگاه تصفیه هوا و سیستم صدای خانگی که همه به وضوح به عنوان دکور خانه نیز به شمار می‌روند، ابتکار و نوآوری ال‌جی گواه این است که فناوری می‌تواند فضای منزل شما را بدون حکمرانی در خانه شما و اشغال فضای زیاد بهینه کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید