۰۲ شهریور ۱۳۹۸

تلویزیون رول شونده ال‌جی جایزه طلای IDEA 2019 را کسب کرد

تلویزیون رول شونده ال جی LG SIGNATURE OLED R، اولین تلویزیون دنیا با قابلیت رول یا لوله شدن، جایزه برتر را در مسابقه طراحی IDEA 2019 علاوه بر دیگر محصولات ال‌جی دریافت کرد.

ال‌جی در ۲۲ آگوست اعلام کرد که موفق به دریافت ۱۳ جایزه افتخارآمیز شامل ۲ جایزه طلا و یک نقره از IDEA 2019 شده است. جایزه IDEA توسط انجمن طراحان صنعتی امریکا (IDSA) سازماندهی شده است و یکی از سه جایزه طراحی برتر جهان در کنار Red Dot Design Awards و iF Design Awards به شمار می‌رود.

از میان ۱۷۰۰ محصول، تلویزیون رول‌شونده LG SIGNATURE OLED R و پنکه سقفی پیشرفته و پریمیوم ال‌جی توانستند هر کدام یک جایزه افتخارآمیز طلا را به خانه ببرند. تلویزیون رول‌شونده SIGNATURE OLED R ال‌جی قبلا جایزه Red Dot Design Awards و iF Design Awards که از برترین جوایز طراحی دنیا محسوب می‌شوند را دریافت کرده‌ است.

تجربه کاربری تلویزیون SIGNATURE OLED R ال‌جی نیز توانست جایزه نقره را از آن خود کند. به اعتقاد هیئت داوران، حالت Full View برای تماشای صفحه ۶۵ اینچ، حالت Line View برای دیدن بخشی از صفحه و حالت Zero View برای مخفی کردن کامل نمایشگر در این تلویزیون رول‌شونده ال‌جی تجربه کاربری شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کند که هیچ کدام از تلویزیون‌های امروزی قادر به ارائه آن نیستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید