۰۴ شهریور ۱۳۹۸

حفظ انرژی با کمپرسور خطی اینورتر در یخچال‌فریزرهای ال‌ جی

موتور اینورتر در یخچال‌های ال جی اطمینان می‌دهد که مواد درون یخچال در دمایی پایدار ذخیره می‌شوند.

در جاروبرقی‌های پیشرفته و بی‌سیم ال‌جی با تنظیم حجم کار جاروبرقی دوام را افزایش می‌دهد و چرخه عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند. وقتی موتور اینورتر در دستگاه‌های تهویه مطبوع به کار رود، شرایط پایداری برای هوای منزل پدید می‌آورد و از نوسانات دما پیشگیری می‌کند.​

با کمک به حفظ سطح پایدار هوای سرد، یخچال ال‌جی از موتور کمپرسور خطی اینورتر کارامدی استفاده می‌کند تا این اطمینان را حاصل کند که غذای درون یخچال همیشه در دمای پایدار ذخیره خواهد شد. این در شرایط گوناگونی صدق می‌کند که شامل افزایش ناگهانی غذا در یخچال در زمانی است که درب یخچال مدام باز می‌شود یا حتی وقتی که یخچال مدت زمان زیادی باز نمی‌شود.

کمپرسور خطی اینورتر میزان مناسب از هوای سرد را حفظ می‌کند، بازده انرژی را افزایش و میزان صدا را کاهش می‌دهد. کمپرسور خطی اینورتر از درایو پیستون مستقیم به جای درایو رفت‌وبرگشتی متدوال برخوردار است. نتیجۀ این تغییر اصطکاک داخلی کمتر نسبت به موتورهای قدیم است. نه تنها این طراحی متحولانه در موتور به یخچال امکان می‌دهد صدای کمتری ایجاد کند بلکه بازده، دوام و قابلیت اعتماد را در این یخچال افزایش می‌دهد.

کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی یک بخش مهم در همه یخچال‌های پیشرفته به شمار می‌رود و فناوری اصلی در پس موفقیت لوازم خانگی این شرکت محسوب می‌شود. برخلاف کمپرسورهای متداول چرخان که از حرکت چرخشی بهره می‌برند، کمپرسور خطی ال‌جی حرکت خطی را به قدرت سرمایش برای بازده بیشتر مبدل می‌کند. این فرایند مصرف انرژی و صدای کمتری در مقایسه با موتورهای معمولی یخچال‌ها دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید