۰۳ شهریور ۱۳۹۸

لطفا بوی پیاز ندهید!

اگه می‌خواید بوی نامطبوعی مثل بوی پیاز ندید، فقط کافیه لباسهاتون رو داخل دستگاه مراقبت از لباس ال جی استایلر آویزان کنید.

ال‌جی استایلر با قابلیت بخارشو و فناوری TrueSteam می‌تواند بوی بد و آزاردهنده لباس شما را از بین ببرد. آویزهای متحرک این دستگاه با تکان دادن لباس در میان بخار و مواد عطرآگین بوی بد غذا را از بین می‌برد و آن را تر و تازه می‌کند.

برای استفاده از این سیستم، کافی است لباس خود را در این کمد مدرن آویزان کنید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از ال‌جی استایلر عمیقاً در لباس نفوذ می‌کند و با ملایمت آویز را تکان می‌دهد تا چروک‌ها باز شود و کاهش پیدا کند و به علاوه بوی بد لباس نیز از بین برود.

1

این سیستم یک راه آسان برای تمیز و مرتب بودن ظاهر لباس بین دفعات خشک‌شویی است که کمک می‌کند هرروز بدون دردسر ظاهری آراسته داشته باشید و از نتایج این برخوردهای مثبت در زندگی‌تان لذت ببرید. ضمن اینکه ال جی استایلر آلودگی های شیمیایی حاصل از مواد شوینده مورد استفاده در خشک شویی را تا ۹۲ درصد از بین می برد.

 ال‌جی استایلر بوهای بد و نامطبوع لباس مانند بوی سیگار، بوی غذا، بوی بد حاصل از تعریق بدن و سایر بوهای بد را از بین می برد و احساس طراوت را در آن ایجاد می کند. استایلر دارای یک کیت خوشبو کننده است که می تواند علاوه بر  از بین بردن بوی نامطبوع، بوی خوشایند مد نظر شما را نیز به لباسها بیافزاید.

2

علاوه بر این، ویژگی Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها را به این طرف و آن طرف تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با مه بخار ملایم صاف کند. فناوری TrueSteam ال‌جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از ۹۹ درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و ورقه‌های خوشبوکننده لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد.

3

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید