۳۱ شهریور ۱۳۹۸

می‌توانید هر چه با چشم می‌بینید، در کادر جای دهید!

دور باشید یا نزدیک فرقی نمی‌کند! با دوربین ال‌جی Q60 عکس‌هایتان را به وسعت تمام دنیا بگیرید.

ال‌جی Q60 دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل و سه دوربین در قاب پشت دارد که در مجموع با ۴ لنز منحصر به فردش هر بار، فارغ از چالشی بودن سوژه یا محیط، عالی‌ترین تصاویر را ثبت می‌کند.

دوربین ۱۶ مگاپیکسل قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت یا PDAF دارد و دوربین ۵ مگاپیکسل تصاویر را با زاویه فوق گسترده سوپرواید ثبت می‌کند. وظیفه دوربین ۲ مگاپیکسل مجهز به حسگر عمق هم ثبت تصاویر واضح از سوژه و مات یا محو کردن پس‌زمینه است.

یکی از مزایای قابل توجه در دوربین این تلفن هوشمند میان رده برخورداری از هوش مصنوعی است. با این قابلیت دوربین هوشمند می‌تواند سوژه‌ها را تشخیص دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی را پیشنهاد دهد.

LG-Q60

تلفن هوشمند ال‌جی Q60 به امکانات هوش مصنوعی موجود در تلفن‌های هوشمند پرچمدار مجهز شده‌ است. دوربین هوش مصنوعی AI CAM سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی را پیشنهاد می‌دهد. کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant) دسترسی فوری به پرکاربردترین دستیار مجازی در تلفن‌های هوشمند امروزی را برای کاربران میسر می‌کند.

تصاویر و فیلم‌هایی که با دوربین ال‌جی Q60 گرفته می‌شوند در نمایشگر HD+ FullVision در ابعاد ۶.۲۶ اینچ وضوحی باورنکردنی دارند. البته این را هم باید اضافه کنیم که دوربین جلوی در بریدگی قطره‌ای نمایشگر تعبیه شده تا حداکثر استفاده از نمایشگر FullVision برای مشاهده راحت، بازی کردن و برقراری ارتباط میسر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید