۲۷ شهریور ۱۳۹۸

نگاه نزدیک‌تر به غرفه ایکس بوم ال جی در نمایشگاه IFA 2019

ال‌جی بخشی از غرفه بزرگ خود در نمایشگاه IFA 2019 برلین را به محصولات صوتی و بلندگوهای XBOOM اختصاص داد و با صدای رعدآسای آنها بازدیدکنندگان را متحیر کرد.

در حوزه سرگرمی خانگی، اطمینان داشتن از بهترین کیفیت صدا به اندازه بهره‌مندی از واضح‌ترین کیفیت تصویر حائز اهمیت است؛ چه در مورد یک ساندبار یا بلندگوی خطی با فناوری دالبی اتمس (Dolby Atmos) باشد یا یک سیستم استریو که چیزی از بهترین کلوب‌های شبانه کم ندارد. اینجاست که سری جدید بلندگوهای ال‌جی هر نیازی را برآورده می‌کنند.

ال‌جی برای آن دسته افرادی که می‌خواهند بهترین تجربه تماشای فیلم در خانه را داشته باشند بلندگوهای خطی بی‌نظیری معرفی کرده است که با صدای فراگیر کامل و قدرتمندشان تمام فضای اتاق را پر می‌کنند. بلندگوهای خطی ال‌جی با برخورداری از فناوری دالبی اتمس شما را در صدا غرق می‌کنند و صدایی را به گوش شما می‌رسانند که از تمامی جهات شما را احاطه می‌کند.

آنهایی که می‌خواهند سیستم صوتی خود را همراه داشته باشند می‌توانند از قدرت بلندگوهای همراه XBOOM Go ال‌جی بهره‌مند شوند. این بلندگوها با طراحی جذاب و سرگرم‌کننده از نورافشانی مطابق با ضرب‌آهنگ موسیقی دلخواه شما برخوردارند. ال‌جی برای خلق بلندگوهای ایکس بوم خود با شرکت مشهور مریدین که در صنعت صدای پیشرفته و باکیفیت پیشگام است همکاری کرده تا با ترکیب صدای بم بهتر و اصوات واضح‌تر بهترین تجربه شنیداری را میسر کنند.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 بلندگوهای ایکس بومی را به نمایش عموم گذاشت که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفتند؛ مخصوصا آنهایی که شیفته مدل‌های جدید دی.جی هستند. این مدل از بلندگوهای همراه که نورپردازی چندرنگ دارند و صدای باس بلند از آمپلی‌فایر یکهزار واتی منتشر می‌کنند مجهز به لوپ دی‌جی هستند و تا سه دستگاه مختلف از طریق بلوتوث می‌توانند به طور همزمان به بلندگو متصل شوند.

بلندگوهای ایکس بوم ال‌جی خوراک مهمانی‌های بزرگ هستند و قادرند با فشار یک کلید صدای خواننده را حذف کنند تا دوستان و اعضای خانواده شما بتوانند با میکروفون مثل یک سوپراستار مهمانی شما را پرشورتر کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید