۲۴ مهر ۱۳۹۸

این یک شاهکار هنری است نه فقط یک تلویزیون!

تلویزیون کاغذ دیواری اولد ال جی آن قدر باریک است که درست مانند اسمش و شبیه یک کاغذ دیواری به دیوار متصل می‌چسبد و هیچ سایه‌ای ایجاد نمی‌کند. حقش نیست این اعجوبه را یک اثر هنری بنامیم؟

در سری W7 تلویزیون LG OLED Wallpaper هر آنچه که دیدن و شنیدن را مختل می‌کند حذف شده است. این تلویزیون طراحی شده بر اساس ایده‌آل‌های ذهنی شماست.

تلویزیون شگفت‌انگیز و فوق‌العاده باریک OLED Wallpaper TV ال‌جی می‌تواند در حکم کاغذ دیواری مدرن و پیشرفته‌ای باشد که فیلم هم نمایش می‌دهد و تجربه سینمایی حرفه‌ای و ممتازی را برای بینندگان در منزل فراهم می‌کند.

با این تلویزیون مرزهای تماشا را درمی‌نوردید و به هر چه مدت‌ها در رویایش به سر می‌بردید خواهید رسید. جزییات خیره‌کننده، وضوح شگفت‌انگیز و کنتراست باورنکردنی و بی‌نهایت در این تلویزیون ال‌جی شما را در یک نگاه به خود مجذوب می‌کند.

دیگر خبری از طراحی‌های جاگیر قدیمی نیست. ارائه تلویزیونی با طراحی جدید که کاملاً با سبک زندگی شما همخوانی دارد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7 بخشی از دیوار خانه شما می‌شود و شما هیچ سایه‌ای از تلویزیون برروی دیوار نمی‌بینید. نحوه قرارگیری این تلویزیون به گونه‌ای است که گویی پنجره‌ای به دنیای دیگر است. تجربه‌ای فراتر از دیدن و شنیدن.

راهنمای نصب: این محصول نیاز به اتصال کابلی بین قطعه مرکزی و نمایشگر دارد. کابل ممکن است بسته به نحوه نصب در دید قرار بگیرد.

غنی‌ترین رنگ‌ها با وجود رنگ مشکی مطلق معنا پیدا می‌کند. با قابلیت مشکی مطلق جزئیات ناپیدا که قبلا به خاطر سایه بین قسمت تیره و روشن محو می‌شدند اکنون به وضوح و با جزئیات فراوان قابل مشاهده‌اند. طیف رنگی سینمایی گسترده در کنار مشکی مطلق، هر تصویری را به مانند یک منظره واقعی نشان می‌دهند. از زیبایی طبیعی هر صحنه شگفت‌زده شوید.

۱ نظر

حسین ۲۴ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

تلوزیون کاعذ دیواری ال جی سری W7از دو بخش پنل و ساب ووفر که در برگیرنده تمام تجهیزات الکترونیکی تلوزیون نیز می باشد تشکیل شده که بواسطه یک کابل چند رشته ای باریک این دو قسمت به هم متصل می گردد . به همین لحاظ برای نصب ان معمولا از یک دیوار کاذب روی دیوار اصلی استفاده تا کابل ها و اتصالات همگی در فاصله دیوار اصلی و دیوار کاذب قرار گیرد در یکی از نمایندگیهای سامسونگ در خیابن جمهوری بین خیابان شیخ هادی و چهار راه ولیصر (عج) در ضلع جنوب خیابان یک تابلو چوبی که معمولا برای اویختن تابلو فرش به دیوار مورد استفاده قرار می گیرد جلب توجه می کند در نظر اول فکر می کنید واقعا تابلو فرش است اما تصویر ان بعد از چند دقیقه تغییر می کند با یک ترفند ساده یکدستگاه تلوزیون معمولی سامسونگ قاب شده است همین ایده ساده را میتوان در تلوزیونهای اولد ال جی بکار برد و در فاصله موجود بین لبه های قاب و دیوار که در انتها به بیش از ده سانیمتر می رسد تمام تجهیزات الکترونیکی را نصب و یک دستگاه جداگانه به اندازه یک ستاپ باکس که بصورت بیسیم به تلوزیون متصل است و در فاصله اندکی از تلوزیون قرار می گیرد و شامل ورودی انتن و اچ دی ام ای و یو اس بی و …. است تمام تجهیزات را به ان متصل نمود مانند دستگاهی که سامسونگ نوع تلوزیون سامسونگ تولید اما با یک کابل به تلوزیون متصل می گردد قطعا برجستگی لیه های قاب می تواند باریکتر از قاب تابلو فرش باشد امکان نصب اسپیکرهای بیضی شکل در چهار زرف تابلو و کلید های کنترل در سمت راست قاب و شیارهای تحویه هوا در پایین و بالای قاب وجود دارد . قبلا در سری ارت کول اسپیلت های ال جی این ایده به نحو زیبایی پیاده سازی شده است .

نظر دهید