۰۶ مهر ۱۳۹۸

لوازم خانگی ال‌ جی حرف اول را در رضایت مشتری می‌زنند

لوازم خانگی ال جی در نظرسنجی رضایت مشتریان امریکایی رتبه اول را کسب کردند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس مقام اول را در رضایت مشتری از لوازم خانگی در ایالات متحده امریکا به دست آورد. این شرکت در بخش لوازم خانگی رتبه اول را از لحاظ فروش به خود اختصاص داد و بر کرسی پادشاهی نشست؛ جایگاهی که سابقا توسط شرکت ویرلپول، بزرگترین بازیکن میدان رقابت بازار ماشین‌ لباسشویی امریکا، اشغال شده بود.

به گزارش انجمن ACSI در ۲۶ سپتامبر، این شرکت کره‌ای تولیدکننده لوازم خانگی در رتبه‌بندی شاخص رضایت مشتریان امریکا (ACSI) در سال ۲۰۱۹ توانست با کسب امتیاز ۸۲ از ۱۰۰ صدرنشین مجموعه شود. ال‌جی سه سال متوالی تا سال ۲۰۱۷ در این نظرسنجی جایگاه اول را داشت اما فقط سال پیش رقابت را به برند آلمانی واگذار کرد.

9fbe78b7-b851-49b9-80c9-f5230f88ef54

طبق گزارش منتشرشده، ال‌جی الکترونیکس در مجموع بخش‌ها ثبات داشته و بالاترین امتیاز نیز مربوط به یخچال‌هایش بوده است. علاوه بر این، در ماه جولای، ال‌جی الکترونیکس بالاترین رتبه را در رضایت مشتری از مؤسسه تحقیقات بازار J.D. Power امریکا کسب کرد و بیشترین جوایز را در بین ۴ تا از ۹ شرکت بزرگ سازنده لوازم خانگی دنیا از آن خود کرد.

این نتایج مطلوب جدید برای ال‌جی الکترونیکس به افزایش فروش منجر شده است. فروش بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی 11.57 هزارمیلیارد وون در نیمه اول امسال بوده؛ این در حالی است که ویرلپول به فروش 11.40 هزارمیلیارد وون رسیده است. در نهایت، این اولین بار است که یک شرکت کره‌ای تولیدکننده لوازم خانگی جایگاه اول بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

مخصوصا این که سود اجرایی ال‌جی الکترونیکس در نیمه اول 1.45 هزارمیلیارد وون بوده که ۳ برابر بیشتر از سود 520.30 میلیارد وونی ویرلپول است. صنعت لوازم خانگی نتایج ارزنده شرکت ال‌جی را به رقابت در قطعات اصلی نظیر موتور و کمپرسور مرتبط می‌داند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید