۳۰ مهر ۱۳۹۸

موسیقی را با اولین قدم‌های خود در فضای منزل جاری کنید!

لحظه‌ای که وارد اتاق می‌شوید، موسیقی به صورت خودکار شروع به پخش می‌شود.

زمانی که قابلیت «پخش خودکار موسیقی» فعال باشد و ساندبار تشخیص دهد که یک دستگاه متصل در نزدیکی آن قرار دارد می‌تواند کنترل پخش صوت را از آن دستگاه به‌صورت خودکار بر عهده بگیرد.

ساندبار SK10Y ال‌جی به صدای فراگیر باکیفیتی را در فضای منزل شما منتشر می‌کند که از عمق و سرعت بالایی برخوردار است. برای این که در صای این سیستم صوتی خودتان را غرق کنید، تنها کاری که لازم است انجام دهید فشار دادن دکمه پخش یا Play است.

ساندبارها یا بلندگوهای خطی جدید ال‌جی شما را به طرز اعجاب انگیزی در صدای فیلم‌هایی که عاشقشان هستید غرق می‌کنند. این مدل‌ از ساندبارهای ال‌جی نه تنها طراحی زیبایی دارد بلکه با صدای منفجرکننده و قدرتمندش برای صدای فیلم شما یک همراه ایده آل است.

47586379_348023942462368_176273971576490557_n

بلندگوی خطی SL10Y  ال‌جی با طراحی مینیمالیست و کمینه‎گرایی که بدون هر گونه جلوه‌های اضافی و مزاحم است تجربه سینمای خانگی را برایتان میسر می‌کند. این محصول با صدای چندبعدی دالبی اتمس و DTS:X به دستیار گوگل تجهیز شده است.

شما می‌توانید این ساندبار را به صورت بی‌سیم با دستگاه‌های چندرسانه‌ای دیگری از طریق بلوتوث 4.2 متصل کنید؛ آنقدر این کار راحت است که به شما حس حرفه‌ای بودن در سیستم‌های صوتی را می‌دهد.
صدای بلندگوی خطی جدید ال‌جی بسیار شفاف، واضح و قدرتمند است. حتی وقتی صدا را بلند می‌کنید آن قدر راحت و دلنشین است که نه تنها اتاق نشیمن بلکه تمام خانه را پر کرده و احساس ناراحتی ایجاد نمی‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید