۲۳ مهر ۱۳۹۸

آیا می‌خواهید کودکان و سالمندان شما سالم نفس بکشند؟

اگر می‌خواهید نوزادان، کودکان، زنان باردار و سالمندان راحت و سالم نفس بکشند، هر چه زودتر به فکر باشید و با خرید دستگاه تصفیه هوا برای سلامت آنها اقدام کنید.

کودکان و سالمندان شما در خانه هم که باشند باز هم از دست ذرات آلاینده هوا و غبار آلوده در امان نیستند و خلاصی ندارند. با دستگاه تصفیه هوای ال‌جی، خانه همان جایی خواهد شد که شما و خانواده‌تان احساس امنیت می‌کنید.

این گروه بیش از سایرین در معرض آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا قرار دارند. آلودگی هوا می‌تواند سطح سلامتی این دسته از افراد را پایین آورده و زمینه ابتلا به بیماری‌های مختلف را در آنها افزایش دهد. دستگاه تصفیه هوا می‌تواند از این آسیب‌ها جلوگیری کند.

Aqua AP

دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی، سیستم‌های کوچک و قابل حملی هستند که به فیلترهای تصفیه‌کننده هوا مثل فیلترهای هپا (HEPA)، فیلترهای کربن فعال، آیونایزر، اشعه ماورای بنفش و فیلترهای فتوکاتالیست Tio2 مجهز هستند. این دستگاه ها با حذف آلاینده‌های متداول در هوای منازل و ساختمان‌ها، هوا را پاکیزه و مطبوع می‌کنند.

دستگاه تصفیه هوای ال‌جی آکوا نه تنها شما را در برابر ذرات آلاینده هوا حفاظت می‌کند بلکه ایمنی در برابر ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زایی که منجر به ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شوند را تضمین می‌کند. فناوری پیشرفته ال‌جی خانه‌ای امن و سالم را برای خانواده شما فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید