۲۲ مهر ۱۳۹۸

ال جی تویین واش؛ یک ماشین لباسشویی جادار برای لباس‌های همه اعضای خانواده

اگر نگرانید همه لباس‌های کثیف اعضای خانواده با یک مرتبه بارگذاری در ماشین لباسشویی جا نشود، ماشین لباسشویی TwinWash ال جی پایان تمامی دغدغه‌های شما خواهد بود.

ماشین لباسشویی تویین واش ال‌جی فضای کافی و مراقبت خاص برای همه اعضای خانواده شما از کوچک تا بزرگ را به ارمغان می‌آورد. همه می‌توانند با یک بار شست‌وشو لباس تمیز و بهداشتی داشته باشند.

لباس‌هایتان را به تویین واش تحویل دهید و کمتر خودتان را درگیر کارهای طاقت‌فرسای خانه کنید تا بتوانید از وقت گذراندن با اعضای خانواده حسابی لذت ببرید. زمان در اختیار شماست! زندگی را در آغوش بگیرید.

ماشین لباسشویی جدید TWINWash (تویین واش) ال جی در یک زمان میتواند دو شستشوی مختلف را برای شما انجام دهد که شاید شما فکر کنید شبیه لباسشویی های دوقلو است ولی در این ماشین لباسشویی شما میتوانید برخلاف تفکرتان دو دسته لباس مجزا را به طور همزمان بشویید.

WM-G105DW_Separate_Wash_D

مینی واشر محصول جدید خانواده ال جی، برای شستن لباس های زیر، ظریف و لباس های کودکان طراحی شده است. از مهمترین مشخصه های این دستگاه داشتن یک شوینده اختصاصی کوچک و منحصر به فرد برای استفاده های خاص است. زمانی که شما نگران شستشوی لباسهای کوچک، ظریف و حساس به صورت روزانه هستید این لباسشویی کوچک ولی قدرتمند و مدرن به کمک شما می آید و تمام این نگرانی ها را بر طرف میکند.

در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالیکه مینی واشر  Mini Washer در حال شستشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است. همچنین با سیستم شستشوی سریع، TurboWash می توانید در هر بار شستشو تا ۳۰ دقیقه در زمان صرفه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید