۱۷ مهر ۱۳۹۸

به اثر هنری کودکان خود اعتبار بدهید

هنرنمایی کودکان خود را در قاب تصویر بگنجانید و همیشگی کنید.

ال‌جی Q60 با امکانات ممتاز، فناوری‌های پیشرفته و طراحی شیک یکی از همان محصولاتی است که اثر هنری بچه مدرسه‌ای‌ها را برای همیشه ثبت می‌کند و زنده نگه می‌دارد.

ال‌جی Q60 نمایشگر HD+ FullVision در ابعاد ۶.۲۶ اینچ دارد و دوربین جلوی آن در بریدگی قطره‌ای نمایشگر واقع شده تا حداکثر استفاده از نمایشگر FullVision برای مشاهده راحت، بازی کردن و برقراری ارتباط میسر شود. لبه‌های این محصول با حاشیه باریکی که دارد گرفتن در دست و استفاده از آنها با یک دست را راحت‌ می‌کند.

تلفن هوشمند ال‌جی Q60 به امکانات هوش مصنوعی موجود در تلفن‌های هوشمند پرچمدار مجهز شده‌ است. دوربین هوش مصنوعی AI CAM سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی را پیشنهاد می‌دهد. کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant) دسترسی فوری به پرکاربردترین دستیار مجازی در تلفن‌های هوشمند امروزی را برای کاربران میسر می‌کند.

ال‌جی Q60، علاوه بر این که دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل دارد، از سه دوربین در قاب پشت بهره می‌برد: دوربین ۱۶ مگاپیکسل با فوکوس خودکار تشخیص حالت یا PDAF، دوربین ۵ مگاپیکسل با زاویه فوق گسترده سوپرواید و دوربین ۲ مگاپیکسل با حسگر عمق که تصاویر واضحی از سوژه می‌گیرد و می‌تواند پس‌زمینه را مات یا محو کند. کاربران ال‌جی Q60 با ۴ لنز منحصر به فردی که در اختیارشان قرار گرفته است می‌توانند هر بار، فارغ از چالشی بودن سوژه یا محیط، عالی‌ترین تصاویر را ثبت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید