۱۶ مهر ۱۳۹۸

تهیه ماست با مایکروویو نئوشف ال جی!

با مایکروویو نئوشف ال‌جی، می‌تونید خودتون رو یک سرآشپز حرفه‌ای و واقعی تصور کنید که با خلاقیت و جسارت تمام انواع و اقسام غذاهای خوشمزه رو برای همه اعضای خونه طبخ میکنه.

بخارپز کردن، سرخ کردن، گریل کردن، پخت ترکیبی و حتی تهیه ماست رو به مایکروویو NeoChef ال‌جی بسپارید. تنها با یک وسیله غذاهایتان را سرخ یا صرفاً گرم کنید. همچنین NeoChef قادر است فرآیند تخمیر ماست خانگی را انجام دهد.

مایکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی با دارا بودن تکنولوژی منحصربه‌فرد اینورتر هوشمند ال‌جی از پس هر نوع آشپزی برمی‌آید و غذایی نیست که نتوانید با آن درست کنید. این محصول با فناوری‌های پیشرفته اش از قابلیت‌هایی نظیر ماست ساز، سرخ کن و گرم کننده برخوردار است. 

استفاده از قدرت کنترل تکنولوژی خطی بین ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ وات باعث می‌شود تمام قسمت‌های غذا به‌صورت یکسان پخته‌شده و یخ‌زدایی تا ۹۳ درصد انجام شود. درحالی‌که یخ‌زدایی مدل‌های دیگر تنها تا ۷۶ درصد است.

NeoChef_2016_Feature_05_Various-Cooking_D-e1500959494648

ماکروویو NeoChef ال‌جی درعین‌حالی که مواد معدنی غذا را حفظ کرده با مصرف کم‌تر روغن تا ۷۲ درصد، باعث می‌شود طعم غذا نیز تغییر نکند. به‌علاوه تکنولوژی اینورتر هوشمند بهره‌وری دستگاه را نیز افزایش داده و با ۱۲۰۰ وات قدرت می‌تواند غذاها را بسیار زودتر از روش‌های معمول آماده کند.

از قابلیت‌های مایکروویو NeoChef این است که می‌تواند خود را با سطوح مختلف توان ورودی وفق بدهد که به‌واسطه همین ویژگی این دستگاه می‌تواند حتی در مناطق ولتاژ پایین، که دارای برق محدود یا توان ورودی پایین (حداقل ۳۰۰ وات) است کار کند.

۱ نظر

Soodi ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ پاسخ

سلام من دفترچه راهنمای مایکروویو نئو شف ال جی رو میخوام البته به زبان فارسی هیچ کجا پیدا نکردم هیچ کاری نمیشه کرد

نظر دهید