۱۰ مهر ۱۳۹۸

معرفی هدست‌های جدید ال‌ جی

ال جی از سه هدست‌ جدید خود رسما رونمایی کرد.

هدست‌های HBS-SL6S و HBS-SL5 (تصویر بالا) ال‌جی با همکاری شرکت فوق العاده Meridian تولید شده و توانایی ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین صداها و موسیقی‌ها را دارد.

از ویژگی‌های جذاب این هدست‌ها می‌توان به انعطاف‌پذیری آنها اشاره کرد که بدون وارد شدن آسیبی، به شدت خم می‌شود. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما هدست را در جایی مانند کیف می‌گذارید که تحت فشار است و به لطف انعطاف‌پذیری آن کوچک ترین آسیبی نمی‌بیند.

HBS-SL6S

HBS-SL6S

یک قابلیت جذاب دیگر در این هدست‌های جدید HBS-SL6S و HBS-SL5 ال‌جی قابلیت فست شارژ بودن آن است. شما فقط کافی است به اندازه 10 دقیقه این دستگاه را شارژ کنید تا به مدت 3 ساعت از آن استفاده کنید.

هدست جدید دیگر ال‌جی مدل TONE Flex HBS-XL7 بود که رونمایی شد (تصاویر پایین). هدست TONE Flex نیز مانند دو محصول دیگر با از فناوری صدای شرکت فوق‌العاده Meridian برخوردار است و می‌تواند قوی‌ترین و شفاف‌ترین صدا را به گوش شما برساند.

هدست تون فلکس ال‌جی مجهز به داک چهارگانه 32 بیتی است تا بتواند لقب برترین هدست دنیا را به نام خود بزند.

روی بدنه این دستگاه دکمه دستیار گوگل قرار گرفته تا شما همزمان بتوانید با گوگل حرف بزنید و کارهای روزمره خود را بدون روشن کردن گوشی خود انجام دهید.

TONE Flex HBS-XL7

TONE Flex HBS-XL7

از ویژگی‌های جذاب این هدست می‌توان به انعطاف‌پذیری آن اشاره کرده که به شدت بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود خم می‌شود. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما هدست را در جایی تحت فشار قرار می‌دهید اما به لطف انعطاف‌پذیری آن کوچک‌ترین آسیبی نمی‌بیند.

قابلیت جذاب دیگر TONE Flex HBS-XL7 که با دو هدست دیگر مشترک است شارژ سریع است و با شارژ ۱۰ دقیقه‌ای می‌توان 3 ساعت با هدست کار کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید