۲۰ آبان ۱۳۹۸

با فناوری HDR در تلویزیون SUPER UHD ال جی خود واقعیت را تجربه کنید

رنگ و کنتراست یکپارچه‌تر از تمامی زوایا

پنل IPS 4K در تلویزیون SUPER UHD ال‌جی رنگ‌هایی غنی و کنتراستی قدرتمند ارائه می‌دهد که در زوایای دید بازتر هم یکپارچگی خود را حفظ می‎کنند.

01_75SJ95_A_IPS_4K(sub-1)

رنگ‌هایی همچون واقعیت

ویژگی «دقت رنگ واقعی» (True Color Accuracy) از فناوری رنگ‌پردازی پیشرفته استفاده می‌کند تا اعوجاج رنگ‌ها را به خوبی اصلاح نماید و تصویری دقیق و طبیعی به نمایش بگذارد.

01_75SJ95_A_IPS_4K_(sub-2)

تک‌تک مبل‌های خانه، بهترین جای نشیمن

این تلویزیون به جای اینکه بینندگان را مجبور به نشستن در محلی محدود از سالن کند، رنگ و کنتراست استثنایی را حتی هنگام تماشا از زوایای مختلف نیز حفظ می‌نماید.

07_A_Active-HDR-with-Dolby-VisionG-(main)_D

Active HDR بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون LG SUPER UHD از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.

A_Active-HDR-with-Dolby-VisionG-(sub)

تلویزیون LG SUPER UHD از ویژگی ™Premium HDR Dolby Vision که فیلم‌سازان معروف در سراسر جهان طرفدار آن هستند پشتیبانی می‌کند. تلویزیون LG SUPER UHD نه تنها Dolby Vision را ارائه می‌دهد، بلکه قابلیت سازگاری با سایر قالب‌های HDR را نیز دارا است، از جمله HDR10 و HLG.

امکان سازگاری با قابلیت پخش HDR با توجه به فرمت فایل و کشور ممکن است متفاوت باشد.

03_75SJ95_A_Ultra_luminance_Local_dimming_V

علم کنترل نور

ویژگی‌های Ultra Luminance – درخشندگی فوق‌العاده و Local Dimming با تنظیم نور پس‌زمینه و تقسیم تصویر به بلوک‌هایی از کنتراست واحد، میزان روشنایی و نمایش جزئیات را بهبود می‌بخشد.

04_75SJ95_A_Min_mal_design-D

تلفیقی از طراحی زیبا و عملکرد فوق‌العاده

بدنه فلزی متمایز این تلویزیون جلوه‌ای از خطوط زیبا و انحنای شیک را به نمایش می‌گذارد که در تلویزیون‌های دیگر پیدا نمی‌شود. ظاهر خوش‌ترکیب تلویزیون SUPER UHD ال‌جی، حتی وقتی که خاموش است، نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

*لوگوی روی پایه تلویزیون ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

05_75SJ95_A_Harman_Kardon_V

صدایی پرقدرت، مهندسی شده توسط ®harman/kardon

سیستم اسپیکرهای ال‌جی توسط متخصصین ®harman/kardon که در زمینه صدا فعالیت می‌کنند، به صورت مشترک طراحی و سپس به صورت سفارشی تنظیم شده تا صدایی واضح، قدرتمند و با بازه کامل را در سالن خانه پخش کند.

10_SJ85_A_webOS3.5_videothumbnail

webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.

* رابط کاربری گرافیکی webOS ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.
* ممکن است خدمات نیاز به دریافت اشتراک داشته باشد و ممکن است در هر محصول و پلتفرمی تفاوت باشد. نیاز به اتصال به اینترنت است.
* در برخی از مدل‌های تلویزیون webOS، کنترل جادویی در جعبه ارائه شده است.
* کلید میانبر Netflix روی کنترل ممکن است در بعضی از کشورها ارائه نشده باشد.

webOS-3.5-security-09072017-Desktop

webOS 3.5 ال‌جی، امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.

SUPER-UHD_UHD_Netflix-09072017-Desktop

راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.

* رابط کاربری گرافیکی webOS ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.
* در دسترس بودن کیفیت 4K HDR ممکن است برای محتوای Netflix متفاوت باشد.
* طراحی کنترل جادویی و چیدمان دکمه‌ها ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.
* عضویت در سرویس Netflix لازم است. وجود کیفیت 4K بستگی به طرح اشتراک Netflix، سرویس اینترنت شما، قابلیت‌های دستگاه و در دسترس بودن محتوا دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید