۲۱ آبان ۱۳۹۸

تجربه یک دنیای هوشمند با حالت نمای کامل در تلویزیون SIGNATURE OLED R

تلویزیون رول شونده OLED تحولی واقعی در بازی صنعت ایجاد می‌کند و کاربران را از محدود بودن به دیوار خلاص می‌رهاند.بنابراین، آنها آزادی کامل برای چیدمان لوازم را در فضای شخصی خود خواهند داشت و دیگر لازم نیست قسمتی از اتاق به صورت تمام وقت به تماشای تلویزیون اختصاص یابد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R می‌تواند به سه حالت مختلف برای تماشا تبدیل شود: حالت نمای کامل (‌Full View)، حالت تماشای خطی (Line View) و حالت نمای صفر یا بسته (Zero View). مشتریان می‌تواند از تلویزیون خود با این سه حالت مختلف به روشی استفاده کنند که تا قبل از تولید فناوری OLED امکان‌پذیر نبوده است.

LG-OLED-TV-R-Full-02-e1546915602690

حالت نمای کامل یا Full View تجربه مشاهده در نمایشگر بزرگی را در اختیار مشتریان می‌گذارد که کنتراست، عمق و واقع‌گرایی بی‌نهایتی دارد؛ یعنی همان ویژگی بارزی که در تمام تلویزیون‌های ال‌جی دیده می‌شود. کیفیت عالی صدا و تصویر هوش مصنوعی به لطف دومین نسل از پردازنده هوشمند آلفا ۹ و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرد و این تلویزیون مبهوت‌کننده را در کلاس خاص خود قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند کارهای خود را با استفاده از صدای معمولی خودشان از طریق آمازون الکسا که به تازگی در سال ۲۰۱۹ به مجموعه تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی افزوده شده انجام دهند و پشتیبانی لازم برای AirPlay اپل و HomeKit نیز وجود دارد.

OLED-TV-R-01-1024x682-e1547350485147

کاربران با AirPlay 2 می‌توانند به راحتی ویدیوهای آی‌تیونز و دیگر برنامه‌های کاربردی ویدیویی، موسیقی، تصویری را مستقیما از طریق دستگاه‌های اپل خود در تلویزیون LG SIGNATURE OLED R پخش کنند. با پشتیبانی اپل از HomeKit نیز امکان کنترل تلویزیون ال‌جی با استفاده از برنامه کاربردی Home یا درخواست از دستیار Siri برای مشتریان میسر می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید