۱۳ آبان ۱۳۹۸

تلویزیون Full HD ال جی؛ تلویزیونی برای همه

تلویزیون Full HD 1080p LED ال جی مدل LJ62500GI که در ابعاد 55 اینچ عرضه می‌شود بهترین‌های فناوری امروز صنعت تلویزیون را در خود گنجانده است و می‌تواند بهترین تجربه تماشای تلویزیون را برای خانواده‌ها فراهم کند.

WEBOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی پا بگذارید.

* رابط کاربری گرافیکی webOS ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.
* ممکن است خدمات نیاز به دریافت اشتراک داشته باشد و ممکن است در هر محصول و پلتفرمی تفاوت باشد. نیاز به اتصال به اینترنت است.
* در برخی از مدل‌های تلویزیون webOS، کنترل جادویی در جعبه ارائه شده است.

02_55LJ61_A_Color-Master-Engine

غنی‌سازی تمامی رنگ‌ها برای ایجاد جلوه‌ای بی‌سابقه

فرآیند منحصر به‌فرد تلویزیون ال‌جی نه تنها کیفیت رنگ‌ها را ارتقا می‌دهد، بلکه اشباع رنگ و درخشندگی آن را نیز تنظیم می‌کند. رنگ‌ها با داشتن تراکم و عمق بیشتر، زنده جلوه می‌کنند.

03_55LJ61_A_Full-HD

تحولی در رنگ و وضوح تصویر با ویژگی FULL HD

با وجود وضوح بالا که کیفیت تصویر تلویزیون‌های HD را دوبرابر می‌کند، ویژگی Full HD 1080p رنگ‌های غنی‌تر و دقیق‌تری را به نمایش می‌گذارد تا نهایت کیفیت تصویر و تجربه دیداری لذت‌بخش‌تری حاصل شود.

04_55LJ61_A_ResoulutionUpscaler

بهبود تمامی تصاویر با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر» یا Resolution Upscaler

با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر» که کیفیت تصویر را هرچه باشد ارتقا می‌دهد و بهینه می‌کند، از تماشای همه نوع تصاویر لذت ببرید.

05_55LJ61_A_Virtual-Surround-Plus

تجربه‌ای دلپذیر با VIRTUAL SURROUND PLUS

قابلیت Virtual Surround Plus مسیر صدا را به نحوی متمایز بهبود می‌بخشد تا تجربه شنیداری فراگیری ایجاد شود. کیفیت صدا موجب می‌شود که احساس کنید در کنسرت یا استادیوی ضبط هستید.

06_55LJ61_A_Metal-Frame

طراحی شیک با سبکی زیبا

طراحی شیک تلویزیون Full HD ال‌جی، تلویزیونی از سبک آینده را به نمایش می‌گذارد که مکمل کیفیت تصویر عالی Full HD و ویژگی‌های پیشرفته آن است.

07_55LJ61_A_USB-Movie

اتصال حافظه USB برای مشاهده محتوا

‘کافی است یک حافظه USB یا هارد اکسترنال حاوی فیلم، عکس و موسیقی را وارد درگاه USB کنید تا فایل‌های خود را مشاهده و پخش کنید.

08_55LJ61_A_HDMI

لذت صدا و تصویر باکیفیت، تنها از طریق یک کابل HDMI

فناوری HDMI – رابط چندرسانه‌ای با کیفیت بالا نوعی استاندارد رابط مدرن است که امکان انتقال انواع مختلفی از سیگنال‌های صوتی و تصویری را با تنها یک کابل فراهم می‌سازد و تلویزیون Full HD ال‌جی شما را به سایر دستگاه‌ها متصل می‌کند.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید