۰۸ آبان ۱۳۹۸

مشکی مطلق در نمایشگر OLED FullVision ال جی G8S ThinQ

ال‌جی G8S ThinQ با تجهیز شدن به پردازنده کوالگام اسنپدراگون ۸۵۵ و نمایشگر باکیفیت ۶.۲ اینچ FHD+ FullVision OLED با ۱۰۸۰×۲۲۴۸ پیکسل یک محصول چندرسانه ای قدرتمند به حساب می‌آید.

طراحی ال‌جی G8S ThinQ همان چیزی است که کاربران می‌پسندند: یک تلفن هوشمند شیک و ارگونومیک که به راحتی می‌شود یک‌دستی با آن کار کرد. سبک مدرن و باشکوه G8S ThinQ در نزد مشتریان بسیار محبوب و جذاب است. این تلفن هوشمند با شیشه دو و نیم‌ بعدی Corning Gorilla Glass ظاهری صیقلی و یکدست دارد که علاوه بر استحکام و زیبایی، ایمن گرفتن گوشی در دست را تضمین می‌کند.

ال جی G8S ThinQ دارای صفحه نمایش OLED با اندازه 6.21 اینچ است. نمایشگر OLED این گوشی رنگ مشکی مطلق را برای شما نمایش می دهد تا رنگ ها را همانطور که هست و بدون اغراق ببینید. رنگ های صفحه نمایش OLED نسل جدید سری G بسیار طبیعی و زنده است و شما را غرق در تصویر می کند.

این تلفن هوشمند از همان میراث ال‌جی در فناوری صدای برتر موبایلی بهره می‌برد. بلندگوهای استریو در این گوشی عملکردی توانمند دارد و صدای فراگیر غوطه‌ورکننده‌ای را منتشر می‌کند. ال‌جی G8S ThinQ سنت این شرکت در تعالی صدا را ادامه داده و به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و DAC (مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ) مجهز شده است.

ال‌جی G8S ThinQ رم ۶ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، استاندارد نظامی MIL-STD و رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک دارد. ال‌جی G8S ThinQ در رنگ مسحورکننده و زیبا مشکی شیک و مدرن آینه‌ای عرضه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید