۲۱ آبان ۱۳۹۸

چرا نمایشگر دوگانه ال جی برای کار و زندگی یک انتخاب ایده‌آل است؟

همه شما می‌دانید برقراری تعادل بین کار و زندگی مسئله‌ای فراتر از یک تعهد یا پیمان است.

به همین علت، فناوری چاره‌ای اندیشیده که ما بتوانیم کارهایمان را همیشه همراه خود داشته باشیم و با کمک یک لپ‌تاپ یا سیستم ابری قادر به انجامکارهای اداری خود باشیم. اما این وضعیت می‌تواند راهکارهای محدودکننده‌ای را برای ما ایجاد کند: شما ناگزیر بدون نوت‌بوک قابل اعتماد خود یا حضور در یک کافی نت نتوانید پایتان را از منزل یا اداره بیرون بگذارید یا کار خود را کامل به سرانجام برسانید.

خوشبختانه، فناوری شما را چندین گام فراتر می‌برد تا با راهکارهایی جدید به شما کمک می‌کند که بتوانید بر مشکلات قدیمی خود فائق بیایید. یکی از این راهکارها این است کاری کنند تلفن هوشمند شما یک ابزار بهره‌ورتر برای انجام کارهای اداری شما شود. بگذارید به شما بگوییم چطور می‌توان با این مشکل قدیمی مباره و در نهایت آن را برطرف کرد.

تلفن هوشمند ال‌جی G8X ThinQ با نمایشگر دوگانه یا Dual Screen دستگاهی است که هم سرگرمی و هم بهره‌وری را در یک بسته کنار هم گرده آورده است. حتی وقتی امورات شغلی یا حرفه‌ای خود را در اوقات فراغت شخصی انجام می‌دهید، هنوز هم می‌توانید بهره‌وری داشته باشید و حتی لپ‌تاپ بزرگ و حجیم خود را کنار بگذارید.

گاهی اوقات نمی‌توان از کار فرار کرد. با نمایشگر دوگانه ال‌جی تماس‌های ضروری از اداره دیگر برایتان آزاردهنده نخواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید