۱۱ آبان ۱۳۹۸

ال جی G8S ThinQ چهره شما را بهتر از خودتان می‌شناسد!

دوربین Z در ال‌ جی G8S ThinQ از فناوری حسگر ToF یا Time-of-Flight بهره می‌برد و امکان انتخاب گزینه‌هایی برای تشخیص بیومتریک امن و راحت می‌دهد.

قابلیت Hand ID از قابلیت‌های دوربین Z برای اسکن الگوی دایره‌وار منحصربه‌فرد کف دست با استفاده از اشعه مادون قرمز بهره می‌برد تا قفل گوشی را حتی در تاریکی نیز به همان دقت روشنایی روز باز کند.

این فناوری در قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock نیز به کار رفته که به دلیل استفاده‌ی دوربین Z از نور مادون قرمز و کلاودهای نقطه سه‌بعدی (۳D point clouds) برای ردیابی خطوط و ویژگی‌های چهره از دقت و سرعت بالایی برخوردار است.

قابلیت جدید دیگر استفاده از دوربین Z در فناوری Air Motion است. این ویژگی نوعی رابط کاربری برای فرمان‌دهی بدون لمس به شمار می‌رود که به کاربران امکان می‌دهد بدون لمس صفحه نمایش تلفن هوشمندشان، عملیات مختلف را به سهولت انجام دهند.

ال‌جی G8S ThinQ با تجهیز شدن به پردازنده کوالگام اسنپدراگون ۸۵۵ و نمایشگر باکیفیت ۶.۲ اینچ FHD+ FullVision OLED با ۱۰۸۰×۲۲۴۸ پیکسل یک محصول چندرسانه ای قدرتمند به حساب می‌آید. این تلفن هوشمند از همان میراث ال‌جی در فناوری صدای برتر موبایلی بهره می‌برد. بلندگوهای استریو در این گوشی عملکردی توانمند دارد و صدای فراگیر غوطه‌ورکننده‌ای را منتشر می‌کند. ال‌جی G8S ThinQ سنت این شرکت در تعالی صدا را ادامه داده و به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و DAC (مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ) مجهز شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید