۰۱ آبان ۱۳۹۸

بلندگوی همراه XBOOM Go ال جی از پس هوای بارانی برمی‌آید

هر جا که می‌روید، بلندگوی همراه XBOOM Go ال جی را با خود ببرید زیرا باتری قابل شارژ این بلندگوی قابل حمل و سبک می‌تواند 22 ساعت کار کند.

دسته این بلندگوی بلوتوث را می‌شود خیلی راحت به دست گرفت و همه جا برد. این بلندگوی همراه یک شریک عالی برای تمام نیازهای شما به یک بلندگوی بی‌سیم است.

کیفیت صدای بلندگوی XBOOM Go ال‌جی چه در محیط بسته خانه و چه در فضای باز بیرون بسیار شگفت‌انگیز است. با وجود فناوری و تنظیم صدای شرکت مریدین و Qualcomm aptX HD کیفیت صدا بهتر از سی‌دی خواهد بود و می‌توان از اصوات واضح‌تر و باس قوی‌تر لذت برد. اگر می‌خواهید مهمانی را شروع کنید، فقط کافیست به دوستان خود زنگ بزنید و از آنها دعوت کنید.

64563494_488430191901513_8418427247791104719_n

حتی وقتی در اداره یا محل کار خود سخت مشغول تلاش هستید، بلندگوی جدید ال‌جی علاوه بر ایجاد جو خوشایند، فضای کاری شما را شیک و امروزی می‌کند.

نگذارید این روزهای پاییزی که هوا تقریبا غیر قابل پیش‌بینی و گاهی بارانی و ابری یا گاهی آفتابی است شما را غافلگیر کند. برای گوش دادن به موسیقی دلخواهتان، بلندگوی XBOOM Go را در هر هوایی می‌توانید همراه خودتان ببرید و حتی در هوای بارانی نیز نگران خیس شدن آن نباشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید