۳۰ آبان ۱۳۹۸

تجربه سینمای باکیفیت در همه جا با پروژکتورهای Minibeam ال جی

ال‌جی الکترونیکس از سال ۲۰۰۸ در تولید پروژکتورهای LED پیشگام است و با مدل پیشرفته PH450U و مدل PH150G مجموعه Minibeam از پروژکتورهای قابل حملش را گسترده کرد.

مدل PH450U یک مدل UST یا فوق‌العاده کوتاه‌پرتاب است که تجربه سینمایی را در خانه یا محل کار بدون پیچیدگی و قیمت بالایی که پروژکتورهای دیگر در این طبقه دارند ایجاد می‌کند. این مدل می‌تواند تصویر واضح ۸۰ اینچ با کیفیت HD با ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل را تنها از فاصله ۳۳ سانتی‌‌متری (۱۳ اینچ) از صفحه‌ به نمایش گذارد و مزایای پروژکتورهای فوق‌العاده کوتاه‌پرتاب را در اختیار مشتریانی بگذارد که فضای دید محدودی دارند.

userscene_1

پروژکتور PH450U می‌تواند به صورت سربالا هم قرار بگیرد تا تصاویر را در هر صفحه افقی و صافی نمایش دهد و مشتریان بتوانند میز تحریر یا هر میز دیگر یا حتی کف زمین را به صفحه‌مایش مبدل کنند. این پروژکتور کوچک با باتری قابل شارژ دوونیم ساعته برای دیدن فیلم، در زمانی که به منبع برق دسترسی ندارید، بسیار ایده‌آل است.

محتوا را می‌توان از طریق کابل HDMI با قابلیت MHL یا از طریق یک درایو یو.اس.بی به دستگاه انتقال داد. طول عمر لامپ مدل PH450U تا ۳۰ هزار ساعت است. بنابراین، مشتریان می‌توانند از ۱۰ سال کنتراست بالا (۱۰۰,۰۰۰:۱) و لذت مشاهده رنگ‌های LED زنده بهره‌‌مند شوند. همچنین، مدل PH450U با روشنایی ۴۵۰ لومن، که چهار برابر روشن‌تر از نزدیک‌ترین رقیبش است، روشن‌ترین پروژکتور فوق‌العاده کوتاه‌پرتاب مجهز به باتری است که در بازار امروز موجود است.

userscene_3

پروژکتور PH150G همان طراحی زیبا و جمع‌وجور پروژکتورهای Minibeam را در ابعادی معادل نصف اندازه دیگر پروژکتورهای این خانواده با وزن ۴۵۰ گرم مانند PH450U دارد. هر دو پروژکتور PH150G و PH450U با قابلیت Triple Wireless  ال‌جی برای ارائه تجربه مشاهده عاری از اتصال سیم برای برق و صدا و ویدئو عرضه می‌شوند. پروژکتورهای Minibeam ال‌جی با باتری قابل شارژ بادوام، اشتراک صفحه از طریق اتصال وای-فای و سازگاری با بلوتوث، به کاربران آزادی عمل بی‌مانندی را در یک بسته قابل حمل ارائه می‌دهند.

PH150G

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید