۱۲ آبان ۱۳۹۸

تکنولوژی جدیدی که چروک لباسا رو کاهش میده

قابلیت «بخارشوی» در ماشین لباسشویی ال جی چروک و بوی نامطبوع لباس‌ها را از بین می‌برد.

برنامه Steam Fresh از قدرت بخار برای تر و تازه کردن لباس‌ها با سرعت بالا استفاده می‌کند و بوهای نامطبوع و چروک‌ها را از بین می‌برد. این برنامه تا ۵ تکه لباس را طی ۲۰ دقیقه نو می‌کند. حالا که عجله دارید و به کمک احتیاج دارید، این برنامه برای شما مناسب است.

قابلیت TrueSteam منحصربه‌فرد این لباسشویی امکانات بسیاری در خدمت شما می‌گذارد. اول اینکه کلیه مواد حساسیت‌زا را تا میزان ۹۹٫۹ درصد از بین می‌برد. در مرحله بعدی لباس‌ها را چروک زدایی و بوزدایی می‌کند و در مرحله آخر به‌وسیله قابلیت نرم‌کنندگی لباس‌هایی تمیز، صاف و لطیف در اختیار شما می‌گذارد.

37129918_639111926464527_5400781186987458560_n1-e1552728970750

ماشین لباسشویی ال‌جی گزینه‌های مختلفی برای خشک کردن لباس‌ها دارد تا به شما اطمینان دهد که لباس‌هایتان بدون چروک از ماشین بیرون می‌آیند. شما هم باید بهترین تنظیمات را در ماشین لباسشویی برای خشکشویی لباس‌ها انتخاب کنید که متناسب با نوع بار لباس‌های نرم‌دار باشد؛ تنظیماتی شامل لباس‌های ظریف، ورزشی، پشمی، حجیم، نخی، پارچه‌های ترکیبی، خشکشویی سریع و تنظیمات دستی خشکشویی.

وقتی برنامه خشکشویی در ماشین لباسشویی ال‌جی به پایان رسید، شما باید فوراً لباس‌ها را از ماشین خارج کنید. بهترین راه برای تا کردن لباس‌ها استفاده از یک میز با سطح صاف است. گرمایی که در لباس‌ها باقی می‌ماند می‌تواند پارچه‌ها را صاف کند و چروک‌های باقی‌مانده را از بین ببرد. بنابراین، لازم نیست دیگر نگران اتو کردن لباس‌ها باشید. اگر لباس‌ها را روی چوب‌لباسی آویزان می‌کنید، ابتدا چروک‌ها را با پهن کردن لباس روی سطح صاف باز و سپس آن را در جالباسی آویزان کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید