۲۶ آبان ۱۳۹۸

وب سایت آی‌تی رسان: ال‌ جی از تبلت G Pad 5 10.1 با چیپست اسنپ‌دراگون 821 و باتری 8200mAh رونمایی کرد

وب سایت آی‌تی رسان: چندی پیش، ال‌ جی تبلت G Pad 5 10.1 خود را در کره جنوبی معرفی کرد.

این دستگاه همانطور که از اسمش پیداست یک تبلت ۱۰.۱ اینچی است. تبلت جدید، سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارد و مجهز به یک باتری بزرگ ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. همچنین شاهد دو دوربین، یک قاب پشت فلزی و اتصالات LTE ،GPS و بلوتوث 4.2 نیز بر روی آن هستیم.

خود نمایشگر، یک پنل ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن +FHD است. دوربین سلفی تبلت یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده و در پشت آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. ابعاد و وزن تبلت هم به ترتیب ۸ در ۱۵۰.۷ در ۲۴۷.۲ میلی‌متر و ۴۹۸ گرم هستند.

LG-G-Pad-5-10.1-launched-with-Snapdragon-821-and-8200-mAh-battery-2

در پایین تبلت، یک اسپیکر دوتایی وجود دارد و لبه بالای آن هم میزبان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در سمت راست دستگاه نیز شاهد سنسور اثر انگشت و دکمه‌های پاور و ولوم هستیم.

نکته جالب اینکه ال‌جی تصمیم گرفته تا در داخل تبلت G Pad 5 10.1 از چپیست سه ساله اسنپ‌دراگون 821، در کنار رم و حافظه ۴ و ۳۲ گیگابایتی استفاده کند. حافظه با استفاده از کارت microSD قابل ارتقا است. در بخش نرم‌افزاری هم سیستم عامل اندروید 9 پای را در کنار UX سفارشی ال‌جی داریم. باتری تبلت ظرفیتی برابر ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.
LG-G-Pad-5-10

قیمت تبلت جدید، از ۴۴۰۰۰۰ وون کره جنوبی (معادل ۳۸۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود، اما هنوز درباره عرضه جهانی آن صحبتی نشده است.

منبع: وب‌سایت آی‌تی رسان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید