۲۱ آذر ۱۳۹۸

ال جی G8X ThinQ؛ به زودی در بازار ایران

ال جی G8X ThinQ، جدیدترین تلفن هوشمند سری G ال‌ جی، با سنت و میراث دیرینه خود در عرضه عملکرد قوی دوربین، مهندسی صدا و طراحی بهبودیافته به زودی وارد بازار ایران می‌شود.

ال‌جی G8X ThinQ و نمایشگر دوگانه Dual Screen شیوه‌ای کاملا جدید برای تعامل مشتریان به وسیله یک دستگاه همراه است و موقعیت‌ها و امکانات جدیدی را برای بازی با موبایل، تولید محتوا و مصرف محتوا و حتی بهره‌وری و خیلی قابلیت‌های دیگر را میسر می‌کند.

G8X-THINQ-LAUNCH_02

ال‌جی G8XThinQ Dual Screen به مشتریان امکان می‌دهد تا آنجا که می‌توانند به سرعت و به آسانی به تولید محتوا بپردازند. مشتریان می‌توانند در هر دو نمایشگر به صورت همزمان به سادگی و به شیوه‌ای مؤثر و کارامد پیمایش کنند، به جست‌وجو بپردازند یا ارتباط برقرار کنند؛ چه موقع  تماشای فیلم در حال پیام دادن به دوستان باشند، موقع آپدیت اخبار فوتبال در حال بازرسی آمار و اطلاعات، موقع اشتراک‌گذاری و مقایسه در حال خرید آنلاین یا موقع ارائه یک پروژه در جلسه کاری در حال نوشتن ایمیل.

جدیدترین تلفن هوشمند سری G ال‌جی از یک نمایشگر 6.4 اینچ OLED FullVision، دوربین جلوی 32 مگاپیکسل، دوربین دوگانه در پنل پشت با حالت‌های مبتکرانه برای عکاسی و فیلم‌برداری، دو بلندگوی متعادل 1.2 وات استریو، اولین حسگر اثر انگشت روی نمایشگر در گوشی‌های ال‌جی و باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر که یک روز کامل دوام می‌آورد بهره می‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید