۲۰ آذر ۱۳۹۸

تجربه یک بازی پرهیجان با کیفیت 4K UHD

با مانیتور 27 اینچ 4K UHD IPS LED ال جی با فناوری AMD FreeSync مدل 27UD69-W به بازی‌های خود هیجانی با کیفیت 4K UHD دهید.

بازی کردن بازی‌های RPG یا FPS با کیفیت 4K UHD باعث ایجاد تجربه واقعی از طریق سلاح‌های دارای جزئیات دقیق و صحنه‌های فوق‌العاده می‌شود.

صحنه‌های اکشن در بازی‌های مسابقه‌ای در نمایشگر IPS ال‌جی زنده‌تر است زیرا تغییر رنگ از زاویه‌های دیگر رخ نمی‌دهد. از بهترین بازی‌های 4K با گرافیک شگفت‌انگیز آن‌ها لذت ببرید.

01_Heart-Pumping-Gaming-Experience-onUHD-4K-27UD69_D

پایه هلالی شکل باریک با طراحی فوق‌العاده

حاشیه بسیار باریک از سه سمت صفحه نمایش باعث ایجاد تجربه تماشای مانیتوری تقریبا بدون حاشیه می‌شود. پایه دارای طراحی هلالی شکل باریک از هر زاویه‌ای زیبا و چشم‌نواز است.

02_3-Side-Borderless-Design&Slim-ArcLine-Stand-27UD69_D

سازگار با HDCP 2.2

مانیتور 4K ال‌جی از آخرین نسخه محافظت در برابر کپی، HDCP 2.2 بهره‌مند است و قابلیت نمایش ویدئوهای سرویس‌های پخش آنلاین محتوای 4K، کنسول‌های بازی و پخش‌کننده دیسک‌های Ultra HD Blu-ray را دارد.

Global_HDCP2_D_HK_05-05

فناوری ™FreeSync شرکت AMD

با فناوری ™FreeSync می‌توانید بازی‌های دارای گرافیک بالا را بدون لگ و وقفه‌ای که در طول رندرینگ پیش می‌آید بازی کنید. علاوه بر این، گزینه‌های بازی بیشتری نیز برای بهبود تجربه بازی شما وجود دارد.

03_3-Tear-Free-Gaming-with-AMD-FreeSync-Technology-27UD69_D_V56

نفر اولی باشید که حمله می‌کنید

حالت Dynamic Action Sync به کاربران اجازه می‌دهد بدون تأخیر به دشمن حمله کنند. این حالت با کاهش لگ ورودی، حس‌ شما را با صحنه‌های بی‌وقفه‌ای که در بازی‌های سریع اتفاق می‌افتد همگام می‌کند.

04_Make-Real-Time-Commands-and-Attack-First-27UD69_D_201703-31_V1234567

نمایش کامل جزئیات در تاریک‌ترین نقاط با Black Stabilizer

تثبیت‌کننده رنگ سیاه در زمان اجرای بازی‌های تیراندازی باعث می‌شود گیمرها دید کاملی در صحنه‌های بسیار تاریک داشته باشند. این قابلیت، صحنه‌های تاریک را تشخیص داده و آنها را روشن‌تر می‌کند تا بتوانید دشمنی را که در تاریکی کمین کرده و در انتظار حمله به شماست پیدا کنید.

05_Full-Visibility-Helps-to-Detect-Enemies-Even-in-27UD69_D

کنترل از روی صفحه نمایش یا On-Screen Control

کنترل از روی صفحه نمایش تنظیمات ضروری نمایشگر را در یک پنجره مناسب قرار می‌دهد تا به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید. میزان صدا، روشنایی، تنظیمات قبلی حالت تصویر، کنترل دوگانه و بسیاری دیگر را می‌توانید بدون دکمه‌های روی مانیتور، تنها با چند کلیک موس تنظیم کنید.

06_Easy-User-Interface-with-OnScreen-Control2-27UD69_D_201704-18

مشاهده کنید که قابلیت کنترل از روی صفحه نمایش چگونه می‌تواند کمک کند تا صفحه نمایش شما را برای ارائه سازماندهی و بازدهی حداکثری پیکربندی کند.

On-Screen-Control-subcard

فعال‌سازی کنترل از روی صفحه نمایش نیازمند دانلود نرم‌افزار است. برای اطلاع از جزئیات دانلود، به وب سایت www.lg.com/ir/support مراجعه نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید