۱۷ آذر ۱۳۹۸

در باغ علم کودک، با کنجکاوی و بازی مفاهیم علمی را یاد بگیرید

دانشمندان کنجکاوی و بازی رو عامل اصلی یادگیری تو بچه‌ها می‌دونن و اغلب تاکید دارن تو سال‌های اول تولد، بچه فقط بازی کنه تا یاد بگیره.

همین‌طور برای تحریک و گسترش خیال‌پردازی بچه‌گونه می‌گن تا جایی که خطری جدی بچه رو تهدید نمی‌کنه، اجازه بدین حسابی کنجکاوی کنه.

C4خب چه جایی بهتر از یه محیطی مثل باغ علم کودک که به ایمن‌ترین شکل فقط برای کنجکاوی و بازی طراحی شده  مخصوصا بخش داستان بدن که جواب خیلی از سوالای کنجکاوانه بچه‌ها درباره شناخت بدن‌شون و شیوه کارکرد بدنشون رو درون خودش داره.

با آوردن بچه‌ها به این محیط، می‌تونین مطمئن باشین که دلبندان‌تون حداقل ۲ ساعت در امنیت کامل به شکل علمی و اصولی بازی می‌کنن و کنجکاوی به خرج می‌دن و یاد می‌گیرن.

C6

پروژه باغ علم کودکان از مجموعه Science Hall شرکت ال‌جی الهام گرفته شده است. این مجموعه اولین بار در سال ۱۹۸۷ و به منظور آشنا کردن کودکان با علم در کره‌جنوبی افتتاح، و تبدیل به مکانی برای بازی و در عین حال یادگرفتن علم و دانش برای آنها شده بود. این مکان به گونه‌ای طراحی شده بود تا با درگیر کردن کودکان با بازی و سرگرمی به آنها روش کارکرد وسایل مختلف و نحوه استفاده از آنها برای حفظ محیط زیست را یاد دهد.

C1

اکنون سالانه بیش از دو هزار دانش‌آموز در کره از این مجموعه بازدید کرده و با جهان هیجان‌انگیز علم آشنا می‌شوند و بعد آنجا را با رویاهایی برای دانشمند و مهندس شدن و  بهتر کردن دنیای ما در آینده، ترک می‌کنند. این مرکز به اندازه‌ای روی کودکان تاثیر مثبت گذاشت که ال‌جی تصمیم گرفت نمونه آن را در ایران نیز راه‌‌اندازی کند و کودکان را با بازی و شادی، دانشمند کند!
C5

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید