۰۷ آذر ۱۳۹۸

سادگی تغییر بین سرویس‌های هوشمند در پلت فرم تلویزیون هوشمند webOS ال جی

پلت فرم تلویزیون هوشمند webOS ال جی عاری از هر گونه پیچیدگی‌ و دشواری‌‌های فناوری پیشرفته است و شما می‌توانید از تلویزیون هوشمند، همان طور که باید، لذت ببرید.

این پلت‌فرم برای بیشتر کردن راحتی کاربر و تحت مفاهیم تغییر ساده، جست‌وجو و اتصال ساده طراحی شده است. تلویزیون هوشمند ال‌جی که به webOS مجهز است پاسخ ساده و مستقیم از طریق برنامه لانچر ارائه می‌دهد.

برنامه لانچر بسیار راحت است و به شما امکان می‌دهد هنگامی که در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید، به سادگی بین چندین محتوا و سرویس تغییر حالت دهید. لانچر تغییر بین پخش تلویزیون و برنامه‌های کاربردی مورد علاقه و ادامه چیزی که تماشا می‌کردید را از همان جایی که آنها را رها کردید، بدون بازگشت به صفحه اصلی، ممکن می‌سازد.

با یک کلیک ساده روی کلید خانه یا Home، شما می‌توانید محتوا، برنامه‌های کاربردی و قابلیت‌ها را از برنامه لانچر در پایین صفحه انتخاب کنید.

این کار به شما امکان می‌دهد تا بین برنامه‌های پخش‌شده عقب و جلو بروید و هر بار، محتوا را بین برنامه‌های زنده تلویزیون با دسترسی به منوی اصلی برای پیمایش انتخاب کنید. اکنون شما مجبور نخواهید بود هنگام جست‌وجوی یک برنامه، صحنه‌ای از یک برنامه را از دست بدهید.

۱ نظر

عبدالعزیز انق ۶ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

به روز رسانی کنید

نظر دهید