۲۰ آذر ۱۳۹۸

عرضه مجدد ال جی V10 با قیمت ارزان در ایران

ال جی V10 بار دیگر با قیمت پایین‌ در ایران عرضه شد.

با توجه به اینکه قیمت گوشی ها بسیار بالا رفته، خرید یک گوشی بدون نقص و با دوربین عالی با هزینه کم غیر ممکن است.

اما ال جی با فروش ال جی V10  قصد دارد این امکان رو برای شما ایجاد کند. این گوشی های V10 که وارد ایران شده تولید 2019 هست و نقص هاشون کاملا رفع شده است.

 ال جی V10 اولین گوشی هوشمند از سری V ال‌جی است وتجربه چندرسانه‌ای غنی ارائه می‌دهد و مختص مشتریانی که تشنه شبکه‌های اجتماعی هستند طراحی شده است.

ال‌جی V10 امکانات متمایز و کاملاً جدیدی مانند صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و خلق محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد یکپارچه و روان می‌کند. ال‌جی V10 از باتری جداشدنی مخصوص ال‌جی (۳ هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای Extreme Photo-Imaging Capabilities (قابلیت‌های بی‌نهایت برای عکس و تصویربرداری) را دنبال کند تا تجربه عکاسی و فیلم‌برداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

به عنوان یک گوشی هوشمند و چندرسانه‌ای پیشرفته، کیفیت صدا جزو اولویت‌ها بود. ال‌جی V10 موسیقی با صدای باکیفیت را از طریق Hi-Fi DAC با ۳۲ بیت توسط فناوری ESS که برای اولین بار در یک تلفن همراه وجود دارد ارائه می‌دهد. این کار با بالابردن نمونه‌برداری فایل‌های صوتی با کیفیت استاندارد و رساندن آن به فرمت های-فای ۳۲ بیت انجام می‌شود. با جدیدترین نسخه از هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای پایین غنی‌تر و صدای بالای واضح‌تری لذت خواهند برد.

نکات برجسته دیگر در مورد ال‌جی V10 عبارت است از: صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو، حالت دستی ویدئو و قاب مقاوم Resilient Dura Guard .

شما می توانید این دو گوشی را با 18 ماه گارانتی از فروشگاه ال جی چارسو در تهران یا فروشگاه آنلاین ال جی موبایل مارکت خریداری کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید