۱۱ آذر ۱۳۹۸

آنطور که دوست دارید، قفل را باز کنید

امنیتی که دوست دارید را در ال جی G8S ThinQ تجربه کنید.

تشخیص چهره سه‌بعدی و رگ‌ دست، به تشخیص اثر انگشت اضافه شده است. از سه نوع تشخیص بیومتریک برای امنیت و راحتی بیشتر، آنچه احساس می‌کند صحیح است را انتخاب کنید.

قابلیت Hand ID از قابلیت‌های دوربین Z برای اسکن الگوی دایره‌وار منحصربه‌فرد کف دست با استفاده از اشعه مادون قرمز بهره می‌برد تا قفل گوشی را حتی در تاریکی نیز به همان دقت روشنایی روز باز کند.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-03-Multi-Id-Desktop

این فناوری در قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock نیز به کار رفته که به دلیل استفاده‌ی دوربین Z از نور مادون قرمز و کلاودهای نقطه سه‌بعدی (۳D point clouds) برای ردیابی خطوط و ویژگی‌های چهره از دقت و سرعت بالایی برخوردار است.

دستورات بدون لمس به دستگاه بدهید

روش جدید تعامل با صفحه که در آن نیاز نیست دست خود را حرکت دهید. دست شما کثیف یا خیس است؟ با یک حرکت ساده، به آسانی به عملکردهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید، به تماس‌ها پاسخ دهید و حتی میزان صدا را بدون لمس کردن تلفن افزایش دهید.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-04-Air-Motion-Desktop

دوربین با حسگر واقعی عمق

ثبت چیزی بیش از عکس. Z Camera از اشعه اینفرارد و فناوری حسگر ToF برای ایجاد امنیت بیومتریک قوی‌تر استفاده می‌کند. این فناوری حتی رابط تلفن را بی‌نیاز از لمس می‌سازد و عمق و رزولوشن بی‌نظیری به عکس‌های سلفی اضافه می‌کند.

در پنل جلوی ال‌جی G8S ThinQ لنز استاندارد و دوربین Z تعبیه شده که از قابلیت‌های عکاسی پرتره و سلفی برخوردار است و کاربران می‌توانند از سلفی‌بازی آن هم به شیوه‌ای حرفه‌ای لذت ببرند. افزودن قابلیت‌های دوربین Z برای سنجش سریع فاصله به عمق و حس بیشتر عکس‌های پرتره کمک می‌کند. در عکاسی سلفی یا Spotlight انحنا و قوس‌های چهره کاربر تشخیص داده می‌شود و نوردهی مشابه با استودیوهای عکاسی برای حرفه‌ای کردن کیفیت سلفی‌ها شبیه‌سازی می‌شود.

MC-G8SThinQ-MirrorBlack-02-Z-Camera-Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید