۲۸ آذر ۱۳۹۸

جاروبرقی B7 ال‌ جی؛ زیبا و مقاوم با بدنه‌ای از جنس چرم

دوخت چرمی بدنه جاروبرقی B7 ال‌جی علاوه بر این که طراحی زیبا و منحصربه فردی به این محصول شگفت‌انگیز می‌دهد می‌توانند مثل یک ضربه گیر قوی عمل کند.

 میان کارهای خانه، جاروکشی شاید یکی از بدترین مسئولیت‌های خانه‌داری برای سلامت شما باشد. حرکت دادن یک جارو به‌صورت مداوم و با یک ریتم ثابت عضلات بازو، مچ دست و همچنین ستون فقرات را اذیت کرده و باعث می‌شود سلامتتان به خطر بیافتد. برای جلوگیری از این کار می‌توانید به سراغ یک جاروی پیشرفته که با توجه به نوع بدن شما طراحی شده و باعث کمترین آسیب ممکن می‌شود بروید.

MetalDesign21024x683e1507191340525
جاروبرقی مدل B7 ال‌جی دقیقا با توجه به همین مشکل طراحی شده است. ال‌جی در طراحی ارگونومیک خود تحولی ایجاد کرده است و بیش از همیشه نحوه کار با این جاروبرقی را مطابق با ساختار بدن انسان طراحی کرده است. در این راستا ۱۴ عامل از جمله طول، زاویه و ضخامت دسته جاروبرقی بهینه‌سازی شده است. به صورتی که مرکز ثقل آن پراکنده می‌شود و در نتیجه کاربری آسان‌تری را در حین استفاده به کاربر می‌دهد. این دسته خلبانی باعث کاهش بهینه استفاده ۳۴ درصدی از عضلات بازو و عضلات مچ دست می‌شود. خرطومی سبک و انعطاف‌پذیر آن نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بدون فشار و با آزادی عمل بیشتری حرکت کنید. طراحی این جاروبرقی دارای تاییدیه از ایالات متحده آمریکا است و به علاوه به خاطر ارگونومیک بودن و راحتی در استفاده توانسته تاییدیه آزمایشگاه پوهانگ کره را نیز بگیرد.

دسته ارگونومیک 

در این محصول،۱۴  عامل از جمله طول، زاویه و ضخامت دسته بهینه سازی شده به طوری که مرکز ثقل آن پراکنده می‌شود و در نتیجه کاربری آسانتری را در حین استفاده به مصرف کننده می‌دهد

ergonomic-handle_d

دسته خلبانی: زاویه بهینه باعث کاهش استفاده ۱۹ درصدی از عضلات بازو و ۱۰ درصدی عضلات مچ دست می‌شود.

pilot-handle

خرطومی سبک و انطاف پذیربه شما این امکان را می دهد تا بدون فشار و با آزادی عمل بیشتری حرکت کنید.

light-flexible-hose

کنترل آسان: دسته خلبانی، کنترل آسانتری را در تمام زوایا فراهم می کند.

fine-handling

طراحی متالیک با دوام 

قطعات متالیک با دوام و دوخت ضربه گیر چرم بر جلوی بدنه، به آن ظاهری زیبا و منحصربفرد می دهد.

durable-metalic-design_d

۱ نظر

انور ۳۰ آذر ۱۳۹۸ پاسخ

خیلی زیباست

نظر دهید