۲۵ آذر ۱۳۹۸

داستان شهر را در باغ علم کودک ال جی بشنوید

در گذشته‌های دور تنها دور هم بودن تعدادی خانه، تشکیل یک شهر رو می‌داد و بعدها تونل‌های زیرزمینی هم با اهداف گوناگون به آن‌ها اضافه شدن اما داستان شهرهای امروزی چیزی بسیار فراتر از خانه و خیابان و تونله.

شهر با تجهیزات و امکانات بسیار متنوع و پیچیده، اکنون معمایی است که حتی بزرگ‌ترها هم از بسیاری موضوعات آن سر در نمی‌یارن و قادر نیستن پاسخ صحیح و سریعی برای کنجکاوی بی‌پایان فرزندانشون بیابن.

در این میان کودکان هم با ضمیر جستجوگرشان دوست دارن از هر چیزی سر در بیارن و محیط زندگی‌شان رو به بهترین شکل بشناسن. به همین دلیل یکی از بخش‌های باغ علم کودک ال‌جی به داستان شهر اختصاص یافته تا کودکان همراه با بازی و سرگرمی، دانش بیشتری درباره شهر و محیط زندگی‌شون کسب کنن و در کنار آن بیشتر با انرژی‌های پاک آشنا بشن.

در این بخش کودکان می‌تونن سری به تونل‌های زیرزمینی شهر زده و آنها رو کشف کنند، با نیروی باد بیشتر آشنا شده و شیوه تبدیل آن به انرژی الکتریسیته رو بیاموزن و آنگاه با نسل آینده وسایل نقلیه پاک و خودروهای برقی روبرو بشن و اصول کارکرد و استفاده از آن‌ها رو یاد بگیرن.

همچنین در بخش داستان شهر، کودکان با شیوه کارکرد ابزارهای گوناگون شهری، همچون دوربین‌های نظارتی مداربسته، حمل و نقل عمومی و تامین انرژی از خورشید آشنا می‌شن.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید